Tuesday, December 7, 2010

yang pertama lebih baik dari yang kedua

korang mesti pelik kan ape la kene mengene gambar kat atas ngan tajuk kat bawah ni hahhaa..tgu je la aku nk merepek tahap giga ni...sebenarnye tgh bosan nk tdo...tapi xleh nk tdo..so tgn mengatal so aku menaip je la ape yang ada kat kepala ni...daripada buang mase btol xkawan...baik aku menulis..kurg2 dapat la jgak kepala otak aku ni bejalan..xde la naik sem nanti otak ni beku haha...dah2..merepek panjang plak aku ni...xde sebnr nye tajuk dia kan petama lagi baik dari kedua..tapi ble aku pikirkan balik ape yg terbaik nye hehe...maksud aku blog aku yg lame tu...aku xtaw la mane yg ok....rasa cam dlu tu lagi lawa...tapi org cakp yg kedua lagi lawa biasa nye dari petama coz kite dah touch up mane yg bleh dipercantikkan lagi kan..so aku terpikir la tajuk yang dinyanyikan oleh kumpulan ni...2 better than 1 hahaha..tu la diorg termasuk dalam cerita aku ni sian diorg kan....xpasal2...terlibat sme..eheh k la...nite..dah ngatuk ;)

No comments:

Post a Comment