Friday, December 17, 2010

squirrel


ha 1 cerita yg sangat kelakar aku rasa la..tapi xtaw la korg kan..hehee...pasal gmbr kat atas ni ....squirrel ataw dalam bahasa melayunye korg pon tahu sjer nk panjang2 kan cite haha,...kalo x pendek jerk hahaa..so ni tupai..

location:bazar jb
jam:12.00 tgh malam..

adik kecik:abg2...takot x nk pegang benda ni...


aku:eh lorh wat ape nk takot...hehehe


adik:nah la abang xnk pegang ke??....


aku:nk abg pegang ke>??..

dalam pemikiran aku
alamak budak ni....terpakse la aku tunjuk berani..sbbnye aku xkan pegg benda2 macm ni..selagi aku xpenah pegang seblum ni hehe...so first time aku pegg tupai ni...hurm..ikut kan ati aku xnk pegg...ahhah geli kot...hahaa..binatang bulu2 ni ....biasanye aku geli skit nk pegang sensitif ...tapi budak kecik punye pasal..
pompuan plak tu..so xnk la aku dimalukan depan kanak2...ahaha....ceh bajet sungguh...tkot cakp je la tkot kan..ahaha..so aku pun sentuh la...benda nye sngt kecik..n sangt comell...ni salah satu sbb aku teruja sngt aku nk pegg benda ni...so bile dah pegang...aku bagi dia makan tembikai...ahhaha.tapi xde la sebiji..seulas jerk..dia pon kecik lagi...kenyang kot...2 hari...kalo bagi kecik cam tu..hehe..time dia jalan2 atas tgn ni..ya allah aku tahan jerk geli dia...depan budak..budak tu pon beria ingt aku berani..hahaha..sbbnye...akak aku penakot nk pegang...aku jadi mangsela nk pegg benda tu...heheh...:)

No comments:

Post a Comment