Tuesday, December 14, 2010

JAuh

salam...hurm sory sye banyk wat tanggapan yang salah kat awk...hehehe asl sye awk plak ni kan..ish2...xde sjerk jerk nk mention benda tu..xleh la letak name..malu la..org tu akan tahu "jika" dia nk bace la blog aku yg xbape cantik ni....semakin lame semakin jauh aku ngan dia...tapi aku xtaw la...aku still ingt kat dia...even pon busy macm mane ke penat cam mane ke...setiap ari aku akan menatap wajah nye...kalo facebook tu ari2 aku bukak page dia...xtaw la nape...?...mungkin ini kah yang dinamakan cinta...eh2 nyanyi plak aku ni ...org nk tulis blog dia menyanyi..hehehe....ntah la aku pon xtaw nape aku selalu salah anggap kat dia...setiap kali aku rasa dia dah xingat kat aku lagi...dia datang dan menyatakan yg dia xlpe pon kat aku...tapi kenape macm tu aku pikr terhadap diri dia...adakah aku yg salah kat sni...atau mngkin dia ??..kerana terlalu lame menghilangkan diri??..same2 la kite pikir kan...tapi xpe aku xminta dia hadir dalam diri aku sekarang..sbbnye masih bnyk lagi aku nk study pasal kehidupan .....if masa sesuai untuk aku bicarakan pasal ni..aku akan cakp ngan dia,,,:)..
cme satu sye nk awk taw....awk xpenah sye lupe kan :)

No comments:

Post a Comment