Monday, December 20, 2010

seharian yang pelik

ahahha...mesti pelik kan kenape aku xupdate semalam hehe...aku pon pelik jgk....sbbnye ntah la..aku sendiri xtaw...semlm aku pagi2 dah bangun kul 6 pagi plak tu..selalu aku baru tdo..ni x,...aku dah bangun hehe....aku amik mase 4jam untuk tdo..then pagi2 dah ada org gegar umah aku jadi jam lonceng..aku taw la temu janji....awal sngt korg kejut hahah taw la aku susah nk bagn..ohw sbb tu korg pagi2 dah memekak eh hehe..ok2...aku bgn la ni ...adoi...so pagi ni aku ada match ngan SRI stulang..ngan orrg2 besar la..aku ni bidan terjun jerk...xsngke plak bleh main....hehehee..dah lame xmain bola padang ni..pancit gak aku pas ni heheh
ni sebahagian gambr yg dapat ditunjuk kan
panas badan

hahah lame xmain bola ni..ada cam zaquan x 



inilah barisan anak muda yang akan mengharumkan nama bukit saujana johor.



Separuh Masa Pertama yang amat mendebarkan...kerana pasukan kami bermain dengan begitu berhati-hati
hope pasukan ini dapat memperbaiki kesalahan-kesalahan supaya tidak diulangi pada masa separuh masa kedua ok...

Second half bermula, rakan-rakan ku kembali bersemangat kerana sudah rehat selama 15 minit...mereka dapat tenaga dan teruskan usaha mereka...akhirnya membuahkan hasil..dengan separuh masa kedua mendapat masuk 4 gol...tahniah...walaupun u all kalah tapi da buat yang terbaik..cuma nasib x menyelebahi u all...:)

so lepas abis jerk match ni...aku pegi mam plak....akak aku ntah nape tibe2 baik..ajak kitorg kuar makan...seminggu xajak...msti sale tnggi ni hehee...tu yg dia belanje kitorg mcd..hehe...lame gak xmerasa kan org belanje ni..kaw2...la aku order....pas abis jerk aku makan..aku balik dan terus tombang xsedar kan diri sehingga jam 12.00 am...xgile ke name nye tu..8 jam siot aku tido first time hehe..:)

  



No comments:

Post a Comment