Friday, December 17, 2010

HAri Ini


ha meh sini aku nk cite kat korg ape aku buat ....ari ni xbnyk post sebb aku pon xde mud sngt nk mmenulis kalo ada mud pon...xde masa...sbb aku pegi jalan arini menemani akak aku...pegi mane??...sabar la...korg ni x geti sabar la...slow2 bace k...hehehe....so memandangkan ari ni ari jumaat...kne la kuar lepas solat kan...tepat jam 2.30 petang akak aku pon dah call..woi ko dah siap ke blom..aku kat bawah blok ni..(umah aku kondo k)..so sebb tu ada bawah2 blok ni hehe..jgn korg pelik sudah..k2..smbg cite balik...aku pon bersiap la kejap..xhensem2 pon sbb memg x hensem..so aku choice nk pilih pakaian simple sudah la..kuar ngan akak jerk pon....lepas aku siap2....jmpe jerk akak aku...dia bleh cakp oi ko ni siap macm pompuan la lame nk mati..aku kat bawah ni dah kematu dah punggung ni(ceh ayat baik jerk)hahaha....ala aku pon balas la...air kat umah tu slow sngt...xnk kuar plak time aku nk mandi...padahal..aku p main fb dlu.tgk tv...guling2...hahaha baru aku p siap...padan muke kene kencing hahah...adik yg nakal..ni la dia mohd khalis bin othman haha....amik ko setepek name penuh aku bagi hahaha...perjalanan pon bermula...dia naik kate bf dia...buat penat aku mengamuk kat abg aku tnye..p naik ape..kunci kete mane..rupenye xbawak kete pon..ari ni aku jadi passenger bukan pemandu...so aku pinjam la iphone akak aku main game..sbb nk pegi jauh kot...ceh padahal....kat jb jugak...hehee...destinasi pertama kami akan pergi ke kipmart....akak aku p beli ape ntah...aku xkuar pon dah dapat iphone..so memg malas la aku nk ikut..ada la setgh jam aku tgu dalam kete,,tapi rasa cam 3 minit jerk..ahahha hayal main game kan...2 jam macm 2 minute...so..asik so jerk aku ni cube gune lain..ok2 aku gune jadi...jadi...sme jerk padahal...hahaha...lepas tu kami pon begerak ketempat yg sememg nye ada dalam plan semalam...KSL CITY johor bahru yg baru di buka....tapi still under constration...namun kami tetap bleh pergi coz...blah atas jerk x siap hotel diaa....yg shoping complex dah bukak...hehee..bnyk la jgk kedai tapi...cina yg ramai kat sne...nk kira melayu bleh la pakai jari ni ehehe..xramai pon..kedai pon mejoriti cina...tapi tempat dia nmpk nice....cume tgu sume siap...baru best kot...ehehhe after date balik n update blog hehe.sekian

No comments:

Post a Comment