Tuesday, December 7, 2010

SentaP

adoi...sentap aku mcm ni...pegi mane2...sume gesek2 jari kat skrin hp dia...ahhaa..hati panas jerk tgk..ble aku nk dapat ni...abah bleh x alis nk hp touch screen hehee...ala xnk la mintak abah aku lagi..asik mintak jerk..bru 5 bulan lepas mintak lappy dah bape ribu ni nak mintak hp plak...memg xla kan dia nk bgii...tapi mane taw kan rezeki cume aku tkot jerk nk cakp kat bapak aku tu...ahahha.....tapi yg membuat kan aku sentap ni...aku baru je nk mintak,jap lgi bapak aku punye hp hilang seterusnye membeli Nokia C7(dalam gambr)....perh...macm mane aku nk mintak ....hish...kaco line la plak..so pintu harapan aku memg dah xterttup la aku rase...xpe aku redha jerk la ape yg berlaku mungkin bukan rezeki aku lagi kot skrg ni nak memiliki smartphone hehe..xpe la sabar yerk mohd khalis ....ko hanye mampu mengigit jari...belajar la pandai2 kkalo nk beli tu sume sdn bhd...hehee....akak aku plak beli iphone yg sorg lagi ipad...sentap  xsentap aku kan..along aku sefamily dah pakai blackberry....yg kecik2 ni jela yg still ppakai hp hitam putih...tapi xpe jgn risau satu ari nanti aku akan dapat jgk...amin...:)

No comments:

Post a Comment