Sunday, February 15, 2015

Dirimu

Setiap kali aku merenung mata mu,
jantungku bedegup semakin laju,
Tanpa aku sedari masa kian berlalu,
Detik bersamamu hampir berakhir,
Namun tidak pernah aku jauh disisimu,

Walaupun mata tidak ketemu,
Hati sentiasa terselit namamu,
Wajahmu sentiasa bermain dimindaku,
Tanpa mengira tempat dan waktu,

Semakin jauh perhubungan ini,
Kita semakin dewasa tentangnya,
Merancang untuk kecapi bahagia,
Tanpa perlu ditonjolkan seperti org lain,

Aku berbangga kerna peroleh dirimu,
Yang sentiasa membuka mindaku,
Mengajarku untuk menjadi yg lebih baik,
Sehingga kini kau tetap disanubariku,

Tidak pernah aku fikir melepaskanmu,
Ku memohon wahaimu sang pencipta,
Permudahkanlah urusan kami,
Sehingga kami menjadi yang halal dijalanmu,inshallah








No comments:

Post a Comment