Saturday, December 25, 2010

LAst DAy


akhirnye tiba masa nye aku meninggal kan bumi johor bahru buat sementara waktu..hish korg ingat aku nk mati dah ke...awl lagi la...pahala pon xckup lagi..so doakan kesejahteraan aku semoga dapat panjang umo dan dapat menambah pahala k..hehehe......dah2 merepek plak ni..hurm aku rasa hari2 terakhir aku kat sni...nk abis kan lepak2 ngan member2,tgk wayang,karoake..ahahh mcm tak balik jerk kan kt jb ni..ala bukan xbalik tapi tkot t dah sambg belajar...menetap kat segamat jerk...kalo cuti2 pendek ni malas la nk balik jb..bukan ada org pon sngt..aku kawan kt jb pon sedang2 jerk..ahaha..sbb tu aku rasa duk jb ni macm biasa jerk..sbb kawn aku ramai kat segamat..hahaha...so hopefully pas ni dapat balik lagi la hehe..k kwan2 jgn risau  aku akan balik heheh

No comments:

Post a Comment