Thursday, December 16, 2010

HungRy??

argh...laparnye..eh bleh plak pose2 cakp macm ni ek...ish2..makruh2...xde la ni sekadar tulis...pose mane yg xlapar kan..tapi xde la 1000kali aku cakp lapar..ni sekali ejrk..hehe so pengalaman yg berlainan kali ni pose....so kalo puasa mesti la bersahurkan nk dapat pahala lebih x...mestila nk so aku bersahur dengan ini...ape dia tu...redbull ahahah..xpenah dibuat manusia lain....tapi aku yg buat..hebat x,,,tu yg xlemah2 ni,,,konon nye..padahal asik tgk jam jerk kan bile la nk buka ni...haha..xpe2 tahan mohd khalis bape jam jerk lagikan..

so plan aku berbuka ari ni kat hutan bandar....sape yg biasa pegi kat sni mesti dh tahu ape menu aku nk order kan...now ni aku malas nk makan nasi..bukan malas la tapi nk pose bagi makan nasi...nk jage badan la konon nye tapi kadang2 langgar jerk.....heeh so menu aku ari ini yang di plan ialah

chicken chop

bandung soda

No comments:

Post a Comment