Wednesday, December 8, 2010

Alhamdulillah

thanks to all yang support aku dalam mendapat kan result yg cemerlang tanpa korang aku pon xbleh bejaya jgk...ingat tu..walaupon korg xdapat ke ataw truk ke result..jgn hampe pejuangan masih jauh..awl lagi nk tentu kan sume ni....insyallah allah memahami dan tahu bile mase yg sesuai untuk memberikan kejayaan kepada anda..semoga terus berusaha untuk memperoleh kejayaan yg cemerlang..dengan kejayaan ni aku nk uncapkan thank pada kedua ibu bapa aku yg sentiasa bagi suppot..kwan2 yang xpenah bosan melayan karenah aku yg macm2 ni..bile tnye soalan...kepada lectrr yg banyk membantu daripada 0 kepada pandai..semoga allah akan membalas jasa lecturer....lastly alhamdulillah yg memberi kan aku keputusan cemerlang dan dengan keredhaan dia aku bejaya :)

No comments:

Post a Comment