Friday, December 17, 2010

Lagu

hurm...xsempat 24jam aku tukar lagu kat blog ni..ramai dah suh aku tukar balik..hahah xsngke plak aku korg suke dengar lagu ni...aku cume nk tukar jerk ingat xde org suke...so aku tukar la...sbbnye lagu ni sesuai untuk aku jerk ingat kan hahahah....rupenye ramai gak senasibkan..lagu ni diberi kan oleh seorg insan kepada aku...dia kawan baik aku...aku suke dengar lagu ni...disaat dia tgu boy dia..dia kasi kat aku lagu ni coz..aku pon tgh tgu si DIA...heheh awk lagu ni untuk awk taw...tapi jgn pikir kan sngt skrg....juz stdy k..andai kata ada jodoh ada la..andai kate ditakdir kan kawn...we still leh friends k...aku pon ske sngt lagu ni...macm dia paham jekr aku punye perasaan ni smpai setiap lirik lagu ni bemakne sme ngan hidup aku ehhee...sbb tu aku letak kat blog ni untuk dikongsikan bersama k...lirik lagu dia ada kat older post aku so korg leh tgk la k...:)

No comments:

Post a Comment