Monday, December 6, 2010

Blog baru


heheh..mesti korg pelik kan aku ada 2 blog..ni la dikate kan sengal batu...password blog lupe....so kepada yang save password dalam pc or laptop tu..jgn malas nk type balik password korg...jgn save je dalam pc...nanti bile pc anda atau lappy terkene virus..time tu la baru nk menyesal...bak kata pepatah dah terantuk baru tergadah...salah sorg daripadanye ni la yang tgh tulis ni hehehe.....tapi takpe....dia awl muharam yang mulia ni...aku seakan-akan dapat semangat baru plak nk buat blog baru...hehe yela aku xde diari...sebb tulisan xcantik tulis pon nk bagi spe bace segan...so kat blog je la senang hahaha...bleh letak gambr,lagu...bru la ceria kan bile nk bace balik hehehe...buat mase ni ...aku try update hari2 la..sbb cuti...bosan sngt2...xtaw la nk buat ape lagi kat umah ni....hope pembace setia follow la blog aku yg baru ni eh..kalo pendek2 tu sory la....maklum la...dah lame xmengarang ni...rasa idea pon dah xde...heheheh ape yg lalu aku tulis jerk...xda nak buat rangka2 ni....trus tulis jerk...heheh k la smpai sini jerk aku nkcite kisah blog baru ni....nantikan ape yg aku nk post akan datang heheh wait k...

No comments:

Post a Comment