Friday, December 24, 2010

anniversary


hahah mesti ramai yg tekan link ni nantikan..ape korg ingat aku punye anniversary ke...anniversary aku nanti la...tgu pasangan aku nk sambut ke..ahha pasangan pon xde cam mane nk sambt..xpe2 khalis sabar jeerk...insyallah 1 hari nanti....to my dad n mum...othman jais dan sukarti tahir....selamat menyambut tahun perkahwinan yg ke...yg ke..yg ke...bape ek...aku pon xtaw..ahah..40++ kot..hehee..mcm tu plak kan...diorg kawin bukan aku ada pon..so xtaw la...apepon alis mendoakan selamat panjang umo,dimurahkan rezeki dan bahagia sehingga akhirat....agar tahun ni menjadi anniversaery yg bermakne buat mak dan abah


dan kesempatan ini jugak aku mengucapkan merry christmas kepada sume penganut kristian..kte kan 1malaysia so smae2 la kite raya kan..ehhe tapi pesanan kepada muslim..agak2 la k..kang terpesong akidah hehe

No comments:

Post a Comment