Sunday, March 6, 2011

tunang



Defini tunang....Selepas perbincangan diadakan, majlis pertunangan akan dilangsungkan. Pihak lelaki akan diwakili oleh ahli keluarga dan saudara mara terdekatnya untuk upacara bertunang. Pada hari tersebut, majlis kenduri akan diadakan bersempena pertunangan tersebut di rumah pihak perempuan. Hantaran yang terdiri daripada tepak sirih atau sirih junjung sebagai bingkisan utama, sebentuk cincin beserta hantaran lain seperti bunga rampai, buah-buahan, kuih-muih, pakaian dan lain-lain yang telah digubah akan diberi kepada pihak perempuan...hahah aku copy paste jerk...xde makne nak tulis benda2 ni...xkuasa den..penat tangan jerk...dah 1 badan penat...nk menulis panjang2 lagi la aku x larat..tapi its ok...tanggungjawab aku update blog..ceh tanggungjawab la sngt...bazir masa ada la.eh2..abis mase pon tapi ianya bemakne untuk kite pada masa hadapan..btol x bloger2...?....bile dibace semula mesti tegelak...ahhaha.....eh2 ape aku merepek ni...ni bukan cite pasal blog la.nk cite pasal tunang...hehee..gambar kat atas tu merupakan pelamin untuk hari istimewa akak kesaygn aku......now ni dia dah hampir pasni milik org..jadi lepas ni dah x leh la nk manje2 lagi hehee...tahniah sis........aku pon xde niat nk tulis pnjang2..hahhaa...ni antara gambar yg dapat dipertonton kan hehe :)


AZA N BOB

konon nye banner haha

flower gurl

hantaran lelaki

hantaran prempuan

my sis










No comments:

Post a Comment