Monday, December 6, 2010

Jog

.

salam..hurm nape aku nk cite pasal jog ni kan....bile nk dicerite kan pasal ni...ya allah bile la aku last jog ehk..
kalo ada pon bukan selalu,sebulan sekali ke,2 bulan sekali ke..hahaha...sebb tu la aku dah gemuk....OMG aku xsangke berat aku dah naik 8KG lepas spm ari tu...bile dipikir2 kan balik ape aku makan smpai 8kg naik tukan...hehehe...aktiviti yang membuat kan aku gemuk ialah heheh .
HEHEH APE LAGI TDO LA KAN
SEMESTI NYE MAKAN

Tula aktiviti yang membuat kan semua org gemuk kot bile melakukan nye...yela mane xnye...ape je nk buat kat umah ni kalo xstudy lepas spm dlu hehe....so balik pada tajuk jog ni...start 1december 2010 ni...aku dah mule jog setiap pagi...itu azam baru aku kot...hahaha...ape la org 1.1 buat azam ak 1.12..hehe tpi xpe untuk kesihatan badan...lagipon aku nk masuk tournament street soccer...so im must fit....kalo nk main...so aku start la training...
shah alam
11-12 december 2010

No comments:

Post a Comment