Tuesday, December 14, 2010

tension

huish...tension2 cam kat gambar atas ni...aku pon xtaw la bile aku duk umah ni sume rasa xkene....cepat la aku nk kuar dari rumah ni...nak belajar jauh2...kalo bleh raya baru nk balk hehehe...sengal x aku...xde ape la cume malas nk duk umah ni..bikin gua panas jerk..hish...rimas..buat tu xkene buat ni xkene...baik aku duk jauh2...berdikari sendiri..aku taw la ape aku buat...xpayah nk bising2...aku manusia yang ada telinga and still berfungsi...xperlu ko nak cakp sepuluh duapuluh kali...hish ni yang xtahan ni...cepat la balik U lagi senang aku punye hati ni..hehehe.....wah2..lepas tension nmpk nye aku ni...ala bukan ape...kat umah ni xtenang..nk tdo poon  salah haha....dah bgun tdo tu kalo bleh xbleh tdo dah....kene buat smthing yg berfaedah...

bile dipikirkan balik kan....macm think about it ni...selama hampir 2bulan kat umah...ape jerk yg kite nk buat...xkan ari2 nk kemas umah.....kan2.....nak bace buku pon....buku ape jeerk...dah bleh katam bape hari ntah...bile duuk kat bilik plak asik kene bebel jekr...

Ayat 1:ape jerk ko buat kat bilik tu....cube keluar ni ha...
ayat 2:agak ko duk asrama mcm tu ek..duk teperap kat bilik n tdo

hish mane aku tak tension duk kat umah ni...ape yg aku buat rasa nye xde yg btol sume nye salah..
pening la aku cam ni...kalo setahun la cuti jawab nye aku bleh mati taw tak.....hahahaha
so hopefully nanti bini aku xlah kuat bebel....sian dia janda awl nanti ehehhehe


P/S:sebenarnye aku tgh marah time tulis ni...so nk redakan marah aku ni....so aku luah kan la kat sini supaya benda tu tak melarat2...hahaha....sorry :)

No comments:

Post a Comment