Tuesday, December 21, 2010

bagai bulan jatuh ke riba


bangun2 jerk terus tersenyum..kali ni bukan dapat mimpi yg indah eh...hehehe...k la aku cite dari mula...semalam kan aku cam sentap sikit kan tulis kat blog..pasal ni la...hehee...sebenarnye aku nk p singapore...then mintak la daddy ku duit....tapi lepas aku call tu..hampa yg aku dapat..eheheh dia x bitaw pon di nk bagi duit ke x...dia kate kalo ada duit jalan la..aku mane la keje so memg la xde duit kan...macm dia xpaham plak..then aku pon buat la ayat merajuk...k la...xde duit la alis ni...so xpegi la...k la bye...aku teruslah letak telephone...then trus macm sedih plak rasa....yela bukan selalu aku mintak ape2...hehe ceh padahal sekali mintak beribu....hahaah...memg la xselalu..kalo x pak man bankcrup la cam tu..heheh...so pagi2 tadai aku xbgn lagi..then dengar daddy call trus aku bagn wat2 suara dah lame  bangun...hehehhe..

abah:ha dah bangun blom


alis:dah la abah....


abah:ko kate nak pegi singapore...


alis:ha yela...tapi xjadi la xde duit..


abah:so nk bagi duit cam mane ni?

dalam ati aku..wah seronoknye....xsangke merajuk aku menjadi ahhaha..syg kat abah...hehe aku taw..dia xpenah nak hampa kan aku..cume aku je selalu hampe kan dia....tanggapan aku sebenarnye salah....setiap ibu bape mesti akan memberi kegembiraan pada anak nye....wah terharu nye aku...hehehe

alis:abah masuk jerk la kat bank....

panggilan pon tamat....aku baik2 ngantok trus terbangun...tapi xtaw gak bape la dia bagi duit..hehe singapore dah la tinggi nilai nye...kalo dia bagi cukup2 makan x bershoping la aku ka sne..hahaha...xpe la..ape pon thanks dad n mum i love u so much!!!

No comments:

Post a Comment