Friday, December 31, 2010

2010 kepada 2011






so apekah azam baru kamu semua...adakah seperti sye..hehee..eh tibe2 plak nk sme kan.padahal azam tahun 2011 pon xpost lagi..ok nk dicite kan tahun 2010..xtaw la..aku rasa sume dah cite kat blog..ehhee if ko rasa xcukup..memg xckup pon sebb aku ada 2 blog..1 lagi dah lupe pasword...if ko nk tgk..nk tahu pasal 2010...bace kat sni yerk mohdkhalisothman.blogspot.com...k aku smbg cite aku balik kalo 2010 aku xpost pon ape azam aku..so 2011 ni nk buat kelainan skit la...nk buat azam and aku nk pasti kan azam aku ni realistik la...aku bleh capai...xkan la aku nk azam dapat bmw tahun ni..nampk sngt xmasuk akal kan ...hahha so agak2 la kan...so this is our aim in 2011..hope i can achieve :)..pray 4 me k..





in my study i hope i still can get dean list...for 2 more sem...part 2 and 3  
2.menjadi anak yang soleh kepada kedua ibu bape....tak nk dah main2 lagi...taubat la..hope azam kali ni dapat aku buat btol2...


3.hopefully aku xnk ada musuh tahun ni..if yg lepas2 tu...aku mintak maaf la yerk..hope korg maaf kan aku..aku cube jadi yang terbaik

\
4.focus with our study....xnk lagi main pes selalu...hehehe.hope i can do .

5.aku bleh manage time aku dengan sebetol nye dan ikut jadual...heeh

6.mengamalkan pemakanan yang seimbang,.hahah sekarang dah gemuk makan yang pelikk2 jerk..kwan2..tolong eh hahaa...aku xnk naik beterusan

7.hope berat dapat diturun kan sehingga 70kg..hehhe...semoga dapat melepasi catatan ini hahah

8.hope awk tak lupe la yerk kat sye...awk tetap dihati sye...never forget :)

No comments:

Post a Comment