Saturday, March 12, 2011

weekend yang sunyi


expect unexpected thing....hahahh dah macm bel plak mula kan dengan quotes..heehhe...hurm minggu ni memg snyi sngt2...maksud aku bukan pasal cinta lagi eh..ahaha tahu la aku post bnyk pasal cinta now ni..hahaah sje jerk..xde kene mengena taw ngan life..juz terbca artikel n nak kongsi..hehe..ok weekend ni..ape yg aku buat korg agak??dengan UiTM ni macm xde org....mesti la benda pelik2 kitorg buat haha...



mcm biasa la wake up in the morning..hehe tapi x la morning sngt...lambat skit dari biasa...sebb biasa ada kelas kul 7 lebih la bangun..tapi kali ni kul 9..hehehe topup la untuk seminggu....hehe...ok bgn2 jerk of course mencari lappy kesygan haha..BB dah bleh gune..kalo x memg xtaw la nk wat ape...so on9 pon nmpk dah bosan..ape lagi teringat plak kene wat kuiz kat i-learn yg diberikan oleh haji ros..hehehe...tgk glamour dah dia..mesti bangga kalo dia bace ni hehee..,


so lepas buat kuiz tu...dengan menguji ketahanan fizikal n mental ni..haha dapat 30/40 jerk...haha xpe2 bleh buat lagi...so akan buat yg terbaik lepas ni....dengan xmandi buat kan...mungkin pas dah mandi sume akan jadi lagi segar hahah..so dah jawab tu ape lagi...terus p mam la sebb ada org ajak mam..hahah jgn nk pikir bukan2...kawan-kawan wing eh...aku xde awek ...so sume mmber jer if aku cakp member ajak makan hehee...


after lunch ape plak aku nk buat kan??ehehhe...macm biasala on9 lagi..ehhehee..tapi jgn salah anggap asl on9 jerk facebook..hehe..xde la aku wat assgment mgt lagi..pasal advantages and disadvantage internal recruitment ngan external recruitment..heehe..ni la penting nye ICT education haha...ingat english education jer penting hahaha..ok2...so ak pon buat jela mane yg mampu kan ...hehee....dah sume selesai...


ape plak belaku pas ni??jeng2....main hujan pulak hehehe..yela kat umah x leh main t mak bising..so kat U la main...bukan la sje2 nk main....petang tu nk turun p jog kan...so tgk cuaca dah ok jog la..tbe2 hujan lebat plak...so alang2 dah basah trus je la basah kan..hehe..ni memg xde keje org cakp..xde penyakit cari penyakit..haha..nk wat cam mane memg kepala batu hahaha....ini la keje satan,khalis n suffian samsudin haha..xde keje


so pas abis jerk main hujan tu..lepak kat blok i kejap minum air panas smbil makan goreng pisang..hahaha maklum la dah banyk sngt peluh keluar agaknye...so makan la hilang kan penat sikit...perut pon dah kenyang ape lagi..magrib pon dah dekat gerak kembali ke sempana riau yg tercinte.....


dah lame x makan malam..tbe2 ari ni rasa lapar la plak..heheh aku pon order la mee goreng mamak basah..memg btol2 basah dia bagi aku..eheh menganjing ke ape ni..tapi ape pon thanks pak cik...hehehe sggp melayan kerenah org macm kami ni.haahh demand macm2 dalam tu tapi xpe..its ok kan pak cik dah biasa dengan kitorg.....


lastly...buat paper work untuk prgram next sem hope trime k...tu je terrmampu buat :P


No comments:

Post a Comment