Monday, March 7, 2011

100



haha..akhirnye...dah 100 post aku entry kat blog ni..xku sangke...selame 3 bulan jerk dah seratus..ape aku bebel ek?hehe..xpe2...its ok la...ape pon...thanks spe yg support my blog....ok...post yg keseratus ni aku nak cite pasal ape ek??..hahah hurm mesti la pasal diri aku dah blog aku kan..haha dah2..korg jgn menyirap plak nk bace lagi..heeh aku ni memg suke begurau..agak2 xleh gurau..bleh main jauh2 skit la dari sini hehe..tkot ada yg touching2 plak kan..hehhee....


hurm..malangnye post aku yg ke 100 ni amat menyedih kan..haha sedih ker/?..xde la sedih mane pon..juz aku nk cakp aku xsihat la....aku demam,selsema,batuk sume jenis penyakit yg berkaitan la..ahaha.....ni sume gara2 kepenatan la ni...ahah so ubat pon dah dapat dari penawar dan juga mc mesti la wajib kan..kalo x nanti dikira ponteng kelas..hahaha...nk wat cam mane dah nasib badan..tepakse la akur kan..kalo x...abis aku punye pelajaran...ehhee..aku pon xbeniat nk celoteh panjang..xde idea....so smpai sini jerk untuk ari ni...assalamualaikum

No comments:

Post a Comment