Saturday, March 5, 2011

mixed feeling...

hurm..appe yg wat aku jadi mixed feeling ni kan....pasal cinta??...or 1 persahabatan...mungkin aku still xdapat beza kan kawan dengan kekasih...aku pon xtaw la ...i hope i xlakukan hal ni lagi...what the problem!!!!!!!!!!!!!i dont know..if u think i nk main kan perasaan org sorry....from the first sye memg dah cakp ...sye hanye bekawan..memg kadang2 sye lebih layan seorg tu dari kawan..but we just friends...memg susah bile nk cakp kenape sye buat cam tu...sume kawan sye buat macm tu..termsuk awk..if awk rasa awk dah jauh pikir kan sye terhadap awk...please stop it...sye xde niat nk main kan perasaan spe2..or menguris ati sesape....sye just bekawan...kalo saye ada 1000 kawan..1000 tu la sye buat benda yg sme...tapi kalo awk kate cara sye layan pompuan tu salah n buat kan mereka mengharap pada sye..ok fine..lepas ni sye xkan layan org macam tu lagi..then jgn cakp sye sombong...or ape k...hope korg sume paham....aku tahu aku mungkin dianggap memain kan prempuan...tapi xterlintas pon dalam hati aku mcm tu...biasanye aku akan cakp..sorry kadang2 kalo sye/i/aku terlebih dalam sesuatu perkara..sebb aku single..hoppe terima ngan seadaanye..kalo terlebih tu...but sekrang lain jadi nye..sume tu umpama makan diri aku sendiri kan....memg i only accept one gurl only....xbemaksud memg itu akan aku kejar smpai bile2...aku pilih seorg kawan untuk memahami aku..advice aku macm mane aku nk dapat kan dia..tapi lain jadi sekarang ni,..aku pon xtaw la..sume aku buat salah..mungkin aku punye silap benda ni sume..smpai jadi macm ni...lepas ni sye xkan buat mcm tu kat awk...mungkin awk xleh terima cara sye mcm tu...mungkin sye dah jatuh kan harapan awk yg tgi..but its not a time to me think about LOVE....sye memg dah malas nk pkir pasal cinta ni...tgu la dah keje ke ape ke..jodoh sume ditangn tuhan ape yg berlaku sye redha n spe jodoh sye..sye trime....sory buat awk mengharap sesuatu dari sye..tapi buat mase sekrg ni..memg sye xnk pikir ape2...just focus on my stdy..yg lain tu....biar la tuhan yg tentu kan...harap semua org paham..then benda yang aku nk cakp kat sini..kenape aku buat tu sume..aku layan kawan2 aku sume sama rata..memg sume dapat mcm mane org lain dapat..if diorg rasa lain.its up to u..mungkin kadang2 berlebihan macm sy layan gf..kalo rasa ape yg sye buat tu terlebih ok pasni sye akan kurg kan..jgn tnye nape sye x msg...mane awk hilang..n mane sye k...just do what u thing good for u..sye ni memg ske main kan perasaan org lain kan..teramat la suke...so lepas ni mintak tlong ke,ape ke...sye akan pertimbangkan....xde special lagi sape2 lepas ni!..kawn kan..so xperlu diambil cam gf..balik la sendiri sume k...memg sye terasa sngt ngan ape awk cakp...selama ni sye anggap awk kawan yg bleh sye cite sume..but now ni...semua dah berubah...thanks 4 everything..sye mintak maaf kalo ape selama ni sye buat tu menguris ati awk...n now we just friends...jgn pelik kalo sye diam je..or so on..k...

No comments:

Post a Comment