Sunday, March 13, 2011

Cadbury Black FOrest


ha...korg mesti pikir lain kan..biasanye kalo bagi2 coklat ni..mesti ada pertalian ke ape..hehe...tula korg ni..pikir yg tu jerk..xpenah dari aspek lain..hehee...hari ni aku dapat coklat...rasanya dah lame x dapat coklat...nyum2..nk ke??,,hehe...xpe2 t kite makan sme2 eh...aku rasa nk simpan kot coklat ni..smpai esok nk expired baru makan hahaa...ape la xde ape2 trus cite pasal benda ni kan..hehee...ok cite nye macm ni....dipagi yang indah....wah dah macm nk tulis novel la plak...aku pon pergi la kelas seperti biasa...pukul 8 pagi...lecturer memg dah jnji nk bagi result test minggu ni...aku cuak jgk la..sbb ntah la aku rasa cam x bape sedap jerk wat time test tu..yela nk pikir kan eco...statistic lagi..perasaaan pon dah bercampur baur....xtahu mane 1 nk fokus...so hari ini akan dapat result far...saat dia nk umumkan result tu..perasaan aku memg dah gelisah la...bcoz dia cakp higher 90 above just 2 person only......aku pon ada rase aku bleh dapat..tapi xyakin la..sbb bnyk benda aku rasa aku mistake mase wat test tu...so name pertama perempuan..congratz la sbb dia paling tgi dalam kelas 95%...then the second want....just one name je lagi..untuk tertgi...dan aku mule la rasa macm...ntah leh dapat ke x..if aku xdapat..maknenye subjek akaun aku still lemah..n aku banyk lepas pandang pasal ni....so name tu pon diumumkan kan..that my name...nak cakp happy memg la happy tapi dalam mase yg same sedih jgk..sbb dak kelas aku xbpe nk perform...sume tgk muddy jerk..so xde la aku nk belagak sngt dengan result aku tu...n aku proud dengan diri aku sendiri..even pon aku busy,...aku tetap dapat markah macm ni..eh markah aku xbitaw kan..nk bitau ke..hehe 91%..alhamdulillah...usaha aku selama ni berbaloi...hope aku dapat teruskan nye lagi pada test setrusnye...n thanks 4 Pn siti rohayu yang hadiah kan aku coklat ni...hehehe..dah jgn salah sngke k..heheh :)

2 comments:

  1. same2..
    tapi aku dapat coklat roast almond.
    hehe.
    thnks puan rohayu =)

    ReplyDelete
  2. hahahha...
    so sape advance...
    aku xbiasa..
    bab2 coklat ni..hhehehe

    ReplyDelete