Tuesday, March 1, 2011

BUsy


sorry to all yang tgk blog ni asik sme jerk..post latest tu...hurm seriously memg aku busy snngt sngt dan sngt...bape banyk sngat la tu kan..maksudnye memg busy la..aku jarang on9 now ni..if ada pon..just 4 tgk email n tgk fb kejap...kalo korg perasan minggu ni memg susah aku nk gelak kuat2..senyum pon kadang2 xde...sbb penat n memikirkan banyk benda....sem ni jgk la aku banyk belajar benda baru then aku kene buat nnye sendiri...ok..aku cite kat sini....pengalaman pertama aku jadi ketua projerk....aku xsngke mule2..bile president dia bagi aku tnggungjawab selaku ketua projek bagi biro kebajikan masyarakat...bagi  aku..aku memg xnk terima sebb aku jadi exco juz untuk nak belajar....so kalo nk belajar mula la dari bawah,,ini tak trus lompat....kepada sesape pikir nk buat event tu senang..try la jadi ketua projek..memg susah sangt2...jadi dulu baru taw....


minggu ni jgk la..aku memg down sngt2...lepas test then projek aku mule..but aku xde support cam org2 lain..org lain ada awek kan..aku ni single..but tu bukan la masalah ak sngt...xkisah pon bepasangan ke x....aku still bleh hidup...just i need some advice from who yg rapat ngan aku..but...sorg pon macm xpaham dengan aku..sume nk salah kan aku...xpela..ni mungkin sume dugaan tuhan kat aku...tapi xpela..aku buat jela ape temampu..semoga segala usaha aku ni akan mendapat hasil nye :)

No comments:

Post a Comment