Thursday, March 17, 2011

DEGiL KeJap JERk

HAHAHA...ari ni jadi jahat sekejap...tapi ada jugak jadi baik...ala skit je jahat...tapi xde la jahat sngt pon...nakal la hahaha...ari ni merupakan ari khamis..so kepada sume yg berada di uitm kampus segamat part 2 n 3...ada koko....so ape yg aku jadi nakal sekejap ni.?.......malam tadi tgk bola.....perlawanan diantara.....


real madrid dan juga lyon...akhirnye...badi real madrid untuk ke suku akhir sudah tiada...glory real hahaa.....menang 3-0 taw...,bukan mcm MU 2-1 hehee....so dah sampai 5 pagi pon...hari ni ada kelas pukul 8 pagi..hahah eco plak tu...kalo ikut kan malas memg aku dah ponteng dah kelas tadi..tapi aku xsemudah itu untuk tdak ke kelas...hehee....ni cite yg baik dulu la kan..yg jahat last2..heheheh....so aku ppergi la kelas eco dengan ngantuk2 ni kan..hehee..ari ni chapter baru selamat   la xponteng...heheh...mati aku t...nk catch up balik...budak2 ni sume bukan paham sngt eco...sbb tu la aku xske ponteng kelas hahhaa..walaupon penat...pergi jugak...after that ada taklimat tentang i-learn..so kelas 10-12 pagi batal...hureyyyy....seronoknye..coz miss x cek fail haha...gile banyk kot isi xde...if xsiap kompem kene sembur punye.....selamat la ada taklimat i-learn

'

so balik je dari taklimat tu trus p makan..opz lupe plak nk cakp..spe2 yg tak pergi tu kedatgan di ambil so pikir2 la kan sendiri tengok cam sye baik taw..pergi hahaa.....g la makan pulak...selamat awl kalo x kompem la kene beratur kan...kalo skit pelajar xpe kat uitm ni..masalah nye sekali waktu makan haha ...dah macam sardin hehe....so dah rimas aku blah la dari situ...smpai jerk bilik..rilex la kejap xkan nk terus tombang gemuk nnti hehe..so dalam 12.45 aku pon tido la...xnk la lame2 t aku jadi malas nk p kelas ....seblom zohor dah bgn....after solat p la kelas trus...hari ni ada hafazan..selamat name aku xde untuk minggu ni dan minggu depan..xhafal lagi ni hehee....dah degil ni....nk tunggu name baru nak menghafal hahaa....



petang ni ada koko...rasa dihati xmalas pon..hehe sje jadi degil ari ni...ada ceramah jerk..so coach aku pon terbaik dia pergi suh sign attendence dlu..ehhe dah tanda apa lagi balik la hehe....xniat pon..tapi ntah la tbe2 rse ada peluang ....ya allah degil nye mohd khalis ni hahaha..ko pon malas nk p kan..hehe..tapi xpe...1 ko tu ponteng aku rasa lepas sign hehe 

No comments:

Post a Comment