Saturday, March 19, 2011

No Title hahaha


dah tak tahu sngt nk bagi tajuk ape untuk entry kali ni hehe..ok saturday 19/3/2011 aku telah menjalani satu ujian yang akan dijalani oleh semua pelajar di uitm haha..semua ke??mesti la sume ...BEL kan subject command yg semua pelajar kene amik..so pikir2 kan la..hehe xkan nk repeat kot paper ni..ehehe..ok ari ni listening test....so prepare for test ni ape jerk..korek telinga dalam2 bagi kosong hehee...so senang la perkataan nk masuk..dalam kelas aku penah wat training..radio sebelah je telinga..ahaha smpai miss nganjing aku lagi...dapat 8 jekr per 15..memg kene sembur la ngan dia..ahhah tapi aku harap test ni xla markah cam tu...tgi skit la...target aku..walaupon perkataan yg lalu kat telinga tu xberape nk dapat...tapi aku try sedaya upaya untuk dappat kan jugak...dengan cara yang betol eh..ikut kata hati taw....:)...kalo belajr ctu yg tu no 2 ranking nye..bebanding akal dan pancaindera :)

home sweet home..hehe ni la perkataan yang akan dipos di status setiap kali org balik ke rumah.btol kan??..tak percaya pergila tengk dekat status fb..memg ni la paling glamour bile hujung minggu hahaa..so ari ni aku balik rumah...dah lame sngt x balik rumahh..so walaupon isnin ada kuiz..hehe..tetap jugak nk balik...xpe esok sye sstudy..dont worry..sye syg markah sye hehehe


hari ni lepak lunch dekat mcd..heeh bersama izzudin rani yerk..sume org xbalik so xtaw nk lepak ngan spe lagi hehe..jadi memg dah xde keje..sje nk jadi org puth..xnk makan nasi...padahal bnyk je kot rumah keje kawin untuk makan free ari ni hehee...tapi biasala manusia kan....nafsu menguasai diri..xleh nk buaat ape la kan hehee..

petang pulak time to rest dengan family kat umah hehee...jadi gune kan masa terbaik untuk bermain dengan si kecik sume ni...hahaa..penat melayan diorg....mulut xgeti nak behenti...xtaw la ape dah jadi besar nanti hahaha

dan pada waktu malm ini la keje nye..hehee...watching football!!...hahaa...dah lame xtgk live...so this the right time aku luangkan mase dengan hobies aku yg lame haha..sekian

No comments:

Post a Comment