Tuesday, March 1, 2011

Do U Love Me

even pon now ni aku xbecinta dengan sesape...tiap kali aku tgk org yg becinta..aku tersenyum sendirian...mungkin blom mase nye lagi untuk aku mengecapi kebahgian yg diorg rasa tu...xkisah la...hehe awl lagi untuk becinta...seriously aku memg have one gurl in my mind,heart....i still waiting for her..kepada sesape ada rasa ape2 ke bukan aku xnk kat korg...or sombong..just aku xnk main kan perasaan org...aku pon xyakin setinggi mane setia aku nk tgu dia..but buat mase ni aku sstill dengan Dia...evepon dia xcakp ape2 pon kat aku...benda memg datg dari hati aku....memg masih xde peganti dia untuk org lain...aku still xaccept sesape lagi selain dia..bukan sombong ke ape eh..memg aku xde niat pon nk couple skrg...just i want focus to my study...n get the best for mylife .... then yang lain tu akan menyusul secara sendiri nye tanpa kite nk cari penat2..insyallah....:)

No comments:

Post a Comment