Monday, March 28, 2011

BErhabuk sudah

assalamualaikum...ha berabuk x..hehe mesti la...dah nk 5hari aku xwat ape2 pon ngan blog ni..hehe sbenarnye banyk nk cite tapi xlarat la penat sngt2....sumpah dari hari jumaat smpai isnin xlarat sngt2 hehe....ni baru nk tulis ntah ingat ke x cite sepanjang jumaat smpai isnin tu hehe..ok after class ari jumaat tu..qmt...aku pon balik la kat bilik..pikir2 banyk kali antara nk balik rumah or x untuk amik barang...then pas pkir dah banyk...dah malas nk pikir balik jerk la kejap...dari pukul 3 petang smpai 9 mlm hehe..then balik kemas2 untuk ke oreentaring kat pagoh..


ok...pagi2 lagi dah kene bangun dari katil..ha ni ari sabtu pulak hehe...tido just 5 jam..memg la kepala aku pusing kan..hehe..tapi xpe demi uitm kesaygan ku..akan ku gunekan sedaya upaya tenaga aku untuk bangun haha...ceh ayat xleh blah kan..hehee..padahal terpakse sebb markah ko..hehe....after bertolak dari uitm tu ingat nk tido kejap dalam bus tapi tgk la jalan nk p pagoh tu bukan highway...jalan kampung..so paham2 la kan..memg la xtdo kitorg ni hehe...borak2 jerk la dalam bus...tgk2..laki xramai dalam bus tu..so diam jela kitorg kat belakang wat hal2 tersendiri..heheh..smpai jerk sne..tgk kontingen lain sume dah ready2 buat panas badan..kitorg ni macm sntai jekr hehe.kelakar tol..org lain beria nk menang kite ni cukup korem je hehee....tapi takpe aku cube gak wat dengan baik dalam program ni...



ok abis pasal ni..harini jugak merupakan hari pertandingan DIA dan kawan2 nye dalam event yang lain iaitu silat...tak tahu la dia menang ke tidak..just dia cakp puas jerk..hehe amboi belasah org eh..hehe...so dia pon xnk bitaw resultnye..biarla rahsia...nk tahu tnye la dia sendiri yerk...actually memg aku nk pergi tgk dia with best friends dia..but akhirnye tak dapat coz aku ada aktiviti yg kat atas tu...n kawan baik dia ada hal..so macm xde jodoh nak jmpe dia..hehe xpela..bulan ni jugak la mencukupkan aku xjmpe ngan dia setahun...lame kan..tapi xpela..msg or call dah cukup walaupon xselalu....so sorry if xdapat tgk k..hopefully awk menang la kan..ehhee..kan terer....


balik from the orienteering event tu..aku pon join trus dinner yg dijalan kan oleh course aku...walaupon penat aku turut je la kan..kehendak diorg...sebennarnye aku kene jadi mc tapi kesihatan aku xmembenarkan..so aku just kawal jerk la keadaan dewan mlm tu..so the theme is celebrity red carpet...hehehe korg nk tahu aku pakai macm sape hehe

Sexy Adam Lambert

lebih kurang cam ni la...adam lambert...serba hitam hehe...gambar xde la coz mlm tu xde mud hehe...so xde la gmbr hehehe....:)

No comments:

Post a Comment