Friday, May 6, 2011

RINDU....


i miss u so much!!!!!....dan minggu ni aku dapat hilang kan setgh kerinduaan...hahahh apakah yg aku rindu..jeng jeng jeng...hehehe seriusly im miss my school,kawan2...ank buah....dan banyk lagi la..hehe tapi ape aku nk cite sekrg ni....aku dah lepas kan separuh kerinduan pada hari ini...thanks god give me this oppourtunity :)....ok kat sini nk kene cite 1 per 1 ke??..haha mesti korg nk tahu kan....ceh konon jerk diorg ni  nk tahu...memg suke perasan la mohd khalis ni...ank spe la ni kan hehe.....

pertama sekali yg aku sngt2 rindu adalah anak buah den...heheh afrina batrisyah name dia..now ni dia dah 4 tahun...semlm aku smpai je dari jb aku trus p amik dia kat taska....sebb rindu punye pasal aku colek dia awl pkul 3...ehhee...padahal dia balik kul 5...dia pon cam blurh2 la...ehhee...biasala budak2 kan awl2 mesti dia blurh....balik jer rumah dia ceria terus...tapi aku la jadi mangsa nk layan dia...dah ajak main golf plak kan..hehe layan la...disebb kan rindu yg teramat sngt...behenti nk topup tido hahhaa....

JADI MOdeL lagi

Jom Main GOLf
disebb kan di pon rindu kat aku agaknye....aku jnji ngan dia seblom dia tdo...esok ucu anta nasya(nama pangilan) pergi skool eh....budak2 kan ape dia tahu pasal jnji...tapi yg ni lain ape yg kuar dari mulut kite dia akan ingat...even pon esok hari nye.....dah pagi2 buta dia xnk bangun nk ucu dia yg bagn kan bawak dia p mandi...hahah terpakse la aku bgn awl untuk ari ni kan...xpe demi nasya ucu snggup jerk buat...hehehe....so aku pon plan nk pergi skolah kan...aku pon siap2 gosok baju sume...then anta dia g skolah n lastly dia pesan..ucu jemput nasya pukul 4 taw...jgn lambat hehee...ok boss....

so benda kedua yang aku rindu ialah skolah aku...walaupon namenye agak tak market...tapi its nothing for me..name x main kan ape2 peranan yg penting memori kite kat sne...its so beautiful :p.....


kalo nk diceritakan pasal sekolah ni amat la panjang...heheh n nk menangis pon ada hehee....kat sini la aku membesar dan now aku jadi berjaya macm sekarang..kat sni la aku belajar sume benda tu..n kat sni jugak la aku mengenal erti kehidupan....walaupon sudah 2 tahun aku tgl kan skolah ni namunn kenangannya tidak akan ku lupe sampai bile2...terutama cikgu2 yg sentiasa mengingati anak murid nya...sangat terharu..tadi ak pergi skolah walaupon 2 tahun sudah tgl kan namun keadaannya tidak berubah seperti dulu...same macm aku form 5...rindu sngt saat2 tu...cikgu2 pon baik mesra dan xpernah lupe kat anak2 dia...thanks cikgu...rasa macm baru semlm aku melangkah keluar dari skolah itu...ahahhah tapi kali ni aku pergi sorg..member2 lain sume dah pergi..tapi xpe itu bukan 1 alasan bagi aku untuk tak pergi kesekolah..so smpai jerk skolah umpama seorg pemimpin aku disambut..padahal ank murid jerk kot...nampak di situ kesenangan cikgu2 dan kerinduan mereka pada anak murid nye...saya pon merindui nya cikgu...wah ayat hehe....1cikgu aku terpakse bagi mase sbb nk jumpe sume memg x sempat..kepada cikgu2 yg xsempat jmpe mintak maaf banyk2...kalo bleh sume nk jumpe tapi masa amat cemburu kan kite cikgu.....:(..insyallah lain kali sye datg lagi..jemput2 la yerk...hehe dan ini lah sijil yg diperoleh :p



1 comment:

  1. pas kuar skool n amek slip spm,,owg x pnah jejakkn lg kat skool ni..miss gak ngn skool ni,..but halangan yg merintang x mmpu ku tempoh..'my dad' is the resistance 4 me...huhu..i miss papa...

    ReplyDelete