Thursday, May 5, 2011

BAIK


pagi yang gelap kini sudah terang aku adik mu dan engkau abg...hehehe pagi2 dah menyanyi aku dalam bilik air kan...maklum la lame xbgn pagi hehe...dah macm nk p kelas plak...pagi2 dah bgn n mandi...ari ni kene jadi driver so kene siap sblom boss nye siap walaupon mengantuk..terpakse la...tapi habuan seblom begerak dah dapat...thanks my lovely mum...dia masakkan nasi lemak...memg la makin ngantuk...tapi sumpah best..lame xdapt...sekali dapat..memg 1 pinggan la kan licin..heheeh eh2..kawal taw..nk kurg kan berat badan ni hehhee...:p....so perjalanan pon bermula dari johor bahru ke segamat....melalui hghway skudai smpai ke yongpeng..sumpah mata aku time tu memg bukak n tutup je la kan..dah pekene nasi lemak....lagi2 kene ptt had laju adoi....dengan lagu pagi2 mendayung2 membuatkn aku rasa macm nk tdo jekr hehe..so kuar jer hghways memg ak speed la kan xde speed trap hehe...memg fev aku la jalan kg...potong memotong jerk keje nya nk smpai cepat hehee...tbe2...ha amik kau....

JPJ depan mata....aku pikir sekejap ada x kesalahan aku buat..hahah kompem bnykk oi...potong double line lagi hahhaa....xpe...dad n mum ada hehee...diorg mesti backup punye..kite backup kite backup bak kate usop wilcha...hahahah...so aku pon ngan muke tak bersalah senyum angkat tngn jerk la..dia x tahan pon hehe....so terus kan perjalanan...dengan memecut semula hahah...bosan la lembab2 ni...so ha........tang ni la aku nk cite pasal baik ni..hehehe..punye la baik hati...korg taw je la segamat kan bnyk lori yg bawak macm2 benda so kadang2 lebih muatan...so untuk menyelamatkan diorg....aku pon highbimp lampu...biasanya org dah biasa kalo highbimp2 ni...mesti ada sesuatu kat depan hehehe...so aku pon buat la perkara tu kat mane2 lori yg selisih ngan aku......n diorg pon terima ngan baik dan angkat tangan...terasa bertapa tinggi nye moral value kat situ...kite bantu org org akan hormat kat kite :)...heheh eh ni xde niat ape2 eh....datg dari hati  hehehehe..smpai jerk segamat..macm biasala ayah aku ni mane bleh x naik pejabat...mesti nk pergi ari2 kalo bleh hehee...so anta dia dan aku pon terus pulang ke rumah....anak buah aku sume takde so sunyi la..ari ni diorg skolah...:(.............


tepat jam 5 pm aku tersedar dari tdo....hehhehe tgh sedap2 ak tdo mak den bleh kejut pulak...potong la mak ni...baru nk rasa nikmat tdo...ehhehee....lupe la nk p amik afrina ni ha balik skolah...hehhe macm biasala first2 dia tgk UCU dia macm xde perasaan...agaknya encem sngt kot...dah lame la kate kan xbalik hehee...diam jerk dalam kete...ckp pon skitt2....smpai jerk rumah..mula la dia ajak p sne...p sini..layan kan dia..hahah sngt comel....hilang rindu dihati....hehee..:)....sekian :p

No comments:

Post a Comment