Friday, May 13, 2011

NICE DAY


pagi2 lagi aku dah bangun tdo..hehe...xde la awl sngt...solat subuh tdo jugak balik..macm biasala dekat rumah kan xcontinue tido haram hukum nye..hehe pandai2 jerk aku ni jatuh kan hukum..hehehe...apepun xbleh la...bukan sengaja pon bangun pagi ni..tu pon sebb sakit perut..hahah ntah ape la aku makan kan smpai berpusing2 perut aku ni...ish2...ok ni cite pasal bangun tido jerk dah berjela2 kan nk tlis blom untuk aktiviti ari ni lagi hahaa....


hari ni julung2 kali nya aku hang out for this semester break ..heheh org lain dah puas pusing agaknye bandar tu...aku baru nk kuar..heheh aku kan baik..duk umah jerk tolong mak ...hahah (tangan kat bahu mata ke atas)hehee..baik ke>?hehe lu pikir la sendiri....actually plan nye nk main bowling lawan si kawan2 baik aku ni...tapi malang nye....ntah la...next year la agaknye  sbb diorg takot kot haha..eh2 ..xdela...diorg power..mane nk lawan ngan den ni....dia suh kite training agaknye...baru leh lawan dia hehe....so trusla plan ni dicancel kan  :(...ape lagi serang movies la..heheh paling latest cerita yg kuar KONGSI....wah korg dah tgk??..mesti blom kan sebb baru ari ni kuar hahaha..so sape kaki jalan memg tgk la kot cite ni..hehee..


cite KONGSI ni menceritakan pasal seorg gengster dari thailand name dia tumalak..hahah aku pon xpaham sngt cite di NI..tapi lawak dia ok la..hhehee...kalo nk tahu lebih lanjut p tgk sendiri la kan..gaya ckap macm nk sinopsis jerk kan...tapi its ok la...xde ape pon yg nk dicerita kan..asik gelak jerk..lupe dah babak2 dia..yg penting LU LANGSI LU MATI hahah tu jerk yg aku ingat ....so dah lame x hangout ngan dak2 tu..ada la setahun..lame kan...ape pon kuar ngan korg memg best.....walaupon ada skit rasa malu kan dalam diri ni..hehe sejak bile mohd khalis pemalu ni..hehe...memg pemalu la..korg jekr x kenal aku hahaha :p..ape pon terbaik la insyallah kalo ada mase yg panjang kte kuar lagi ok...:)


No comments:

Post a Comment