Wednesday, May 4, 2011

Tugasan esok hari

alalalala....comelnye bear atas ni..hahah itu aku la...kalo nk diikutkan cite ni hehee....bajet comel jerk kan...poyo sngguh mamat ni ....abis la kalo dah mule ada idea asik nk post jerk...ahahh sementara ada mud ni kan..nanti xde la blogger2 lain cakp aku ni x up to date hehehe....ok2....tugasan pada hari esok ari ni aku dah dapat dah...heheh terbaik la...untungkan dapat tahu kerja seblom masa nye..jadi bleh la prepare...tomorow i have to go back to my Lovely town that i growth up there...SEGAMAT hehe..so my daddy dah warning awl2...esok kalo nk ikut balik bgn awl..kalo tengahari jawabnye tgu next trip la yerk...amboi pandai menyindir sekarang...ahah bak kate mak den la....MEnganjing hehe...pelik2...mak2 sekarang pon dah taw maksud tu hehee.....


dan semestinya kalau aku ikut balik.aku la drivernye hahaha....xde org lain dah....xpayah disuruh mmg dah paham yerk mohd khalis..hehe...aku xkisah nk bawak tu..tapi nye macm duk sebelah pegawai jpj la rasa nye kalo nk bawak depan parents..hehehe terpakse berkhemah di atas jalan raya..padahal disebalik nye hanya tuhan sahaja yg tahu....walau bagaimane pon...wah ayat xde propaganda lagi ke....aku xtaw la what time nk begerak nye kan....ak dah x prepare barang ape lagi..ehehh macm banyk jerk barang nk bawak kan..padahal tiap2 minggu trip p jB mesti ada...xperlu risau la...hehee....so hopefully korg doa kan aku smpai ke bumi segamat tercinta...:)



tujuan sebenar aku balik ni pon bukan ape..xde makne nak balik suke2..sume ada tujuan...tujuan yg paling utama sekali nk pergi ke skolah yg amat ku cintai...SMK SERI KENANGAN(SUKSES) hahah name dah glamour sekarang sukses...time kitorg xde pon...kecik ati along taw..hahahaa..ank sulung la kate kan...ha pasal nk p skolah atas tu menunjuk kan grade untuk sijil LCCI....tu la aku nk amik ....hehehe walaupon sedih aku dapat 4 tapi aku xrasa itu satu keputusan yg mengecewakan aku but aku bngge....sbb dapat pass dengan flying color....cume BI aku jerk menyebab kan aku dapat 4...time tu memg aku risau n resah la kan..member aku yg xpenah lulus leh dapat 2 ...3....aku yg selalu A wah bangga distu haha..riak2 dosa ni....dapat 4..mesti la sedih kan..tapi xpe....grade kat atas ni dah tunjukkan...so aku akan pergi ambil!!macm mane la rupenye kan hehehe.....


P/S:SELAMAT TINGGAL JB..hehe macm lame sngt jek pergi kan 

No comments:

Post a Comment