Monday, May 2, 2011

HoliDay Begin


lame btol x update..hehe sory la kawan2...xbape nk ada mud la akhir2 ni...eh2 bukan pasal hujung bulan...pasal baru abis exam hahah kepala masih berat lagi dengan ilmu2..tu yg x mampu dah nk kuarkan..sbb dah bnyk sngt terkeluar untuk final paper...hehhe hopefully aku leh tulis ngan panjang ari ni hehe...ok start now sye cube tulis panjang2 k.holiday begin for all universiti..tapi x taw la sume ke tidak..yg dapat diketahui graduan matrik dan juga pelajar2 Uitm...so selamat bercuti....jage diri baik2 yerk...wah caring sungguh aku ni hehe...thanks to my bro jugak sebb membebel sye x kemas umah ari ni...ahhah so membuat kan sye rasa nk menulis panjang2...eh ada kaitan ke?...ada la skit kan walaupon x banyk hehehe...membebel jerk..tension den..dia yg penah aku tempat dia lepas marah..tahu la rindu aku dah lame x balik kan..hehehe :)...perasan sungguh aku ni...nk wat cam mane..tu la sifat2 yg ada pada diri kan hehee..


ok first sekali aku nk ucap thanks sngt2 kat SUFFIAN SAMSUDIN yerk..sebb anta sye sampai jb hehee.....sian aku tgk ko bawak kete dengan x nmpk....aku nk bawak tapi aku taw ko xkan bagi..ahahh kete baru kan....ape2pon thanks a lot..:)....so barang aku bawak balik jb x de la ape sngt..just buku yg aku x sempat anta balik rmah...baju 1 beg besar dah bawak balik dlu...so tggal la ape2 yg patt kan nk bawak balik...of course laptop la..benda yg pertama aku akan masuk dalam beg...tanpa nya aku x leh hidup...


ni lappy kesygan aku...walaupon warne nye amat meriah..tapi aku bangga memperoleh nye...sbb pasal dia ni jugak la..ramai yg kenal aku..ahhaha....tummpang publisiti lappy..hahaa....bukan ape...sebb dia ni aku akan bawak p library kalo aku study..jadi bile aku bukak..sume org pandang...hahah warna meriah sngt agaknye kot..tu sume org tgk..hehehe..aku plak yg perasaan org tgk aku padahal xpon hehe...ape pon...dah nk setahun umur dia..sye akan jage dia macm mane sye jge org yg tersyang..hehe :)...tapi yg tersayang tu mesti la lebih kalo x..nnti dia touching kan hehee...ok2 udah2 cite pasal lappy....cite pasal nk balik pulak...


paper terakhir aku untuk semester ni ialah MGT153....sungguhpon carrymarks aku tersngt la tinggi...subject ini yg membuat kan aku sangt2 takut dalam banyk2 paper...walaupon sebenarnye x terlist pon dalam killer paper..thanks tu MIMI MIDON eh..sbb sudi melayan kerenah budak x pandai ni..dia la yg bntu aku dalam eco n mgt..sebb eco mmg dia terer...dalam kelas highest jerk keje nye test dia..90+ jerk..jeles2...so dia merupakan guru sye haha..mgt pulak..smbgn jerk dari eco..sbb tahu benda tu membace...xberapa nk minat..suruh la dia terang kan satu2..yg best nye kitorg wat spot sendiri..ahahh cek 8sem punye past year paper....hebat x....alhamdulillah ape yg distudy mse malm tu..memg masuk bulat2..dalam paper final..tapi ape leh buat..aku goreng jerk....xtaw btol ke x..hopefully btol lakan benda tu...penat mimi menyeksa saya..dengan xbagi tgk nota...tujuan menghafal..ahahhaa...ok MgT paper 3 jam..memandangkan paper tu paper terakhir aku nekad nk wat sehabis boleh...then aku dapat siap kan dalam mase 2 jam jerk..hehe dah xtaw nk tulis ape..aku pon angkat tangan dan keluar....dalam mase yg same aku berpikir nk balik jb ke segamat...heehhe so aku pilih jb...tu yg suffian atas tu anta..sbb aku teman dia blik la..sian dia sorg..ehehhee


ok..pasal result pulak..ni prediction yg aku bleh bagi la kan..lepas jawab sume paper..hopefully ape yg aku target ni bleh dapat lebih dari itu...amin...semoga lecturer terbuka ati untuk dapat markah lebih hehee :)


CTU (A-)  =kenape aku agama target A-??hehe sebb susah la objektif dia..essay boleh goreng lagi..but ABCD?boleh ke...lupikirla sendiri

BEL (B) =walaupon carrymarks tgi..but tak boleh nk agak..sebb lect tu...tanda strict...so beserah jerk la hehe :)..

QMT(B+) itu sudah memadai la untuk aku...sbb aku tahu silap aku jugak carrymarks aku rendah...but kalo tinggi insyallah aku dah target A

FAR (A) = ramai cakp killer paper..but for me its my fev sub :)

ECO (A-) = salah satu subject fev...tapi xleh nk target tgi2...di sebbkan carrymark jugak..tapi hopefully bleh dapat A la..

MGT (A) = carrymarks dah tgi..kalo x A x taw la kan aku ni...:)

ok...jadi bile di tambah kan sume ni dengan dah darab jam credit.

pointer yg akan diperolehi ialah.......jeng jeng jeng..hehe =kire sendiri la..hehe malu la nk letak :)






1 comment: