Sunday, May 8, 2011

IBU



Happy Mother's Day Mom! You're the bestest, most wonderful, and grandest Mommy anyone could ever ask for. Thanks so much for being there for me when I've needed you and for loving me no matter how much a rubbish I am. I wish I could write a poem telling you how much I love you, but I can't....so here are some poems that describe how thankful I am for you.




so adiah aku pada mak aku??...agak2 ape??..aku pelajar la..xbeli ape pon...but aku dapat hadiah special...tdo ngan mak taw ari ibu..korg ado??..xde kan..so jgn nk bnyk cakp eh..hehee...sebnrnya bukan den yg nk..tapi mak yg datg bilik hehe...kite trime la kan org dah datg...so secara x sengaja dia tertdo kat situ sebenarnye hehe....so aku dapt la tido dengan dia hehe....itu la adiah aku bgi kot n tak lupe aku la jadi tukang urut dia hehee...ckup la tu untuk aku seorg pelajar kan..hehehe...




ok selain tu jugak..kami sekeluarga....pergi menyambut mother day's ni smpai ke melaka...aku xtahu menahu pon...then balik2 jer sume...dah2 siap kite p melaka??...aku blurh?...melaka/?buat ape ..haha macm xnk ikut...tapi lupe nk smbut hari ibu buat2 lupe la plak aku ni..ehhee..so ak pon bergegas la siap..tapi kali ni x jadi driver pon....sbb ada yg lagi tua...hormat la kan hehee....so begerak ke....JUSCO BAndaraya....hahha untung spe jadi ibu..memg amik n pilih jerk..anak2 akan bayar kan..tapi xsme dengan jasa yg dah dicurah kan btol x..wang ringgit x memberi kan makna ape2...:)



seterusnye ke kg alai....menikmati makan malam..ape lagii kan kalo kat melaka org akan cari ikan bakar jerk la...so di hari yg mulia ni abg2 n akak2 nk belanja 1 keluarga makan..hehe sempena ari ibu....so apa menu yg di pilih ialah....semua la ada..ikan,ketam,udang,lala....semua dah kelaparan agaknye..licin di settle kan...ape pon....semua ini hanya la untuk ibu tercinta....:)...


No comments:

Post a Comment