Wednesday, May 4, 2011

SEHARI YANG ............


jam menunjuk  kan 11.45 a.m....aku masih diatas katil dibuai mimpi...haha mimpi apakah??....xde la mimpi sebb aku bace doa n basuh kaki pas subuh tadi...eh2lepas subuh??,,ok smlm aku xtdo pon..aku tgk bola ream madrid vs barcelona...walaupon aku punye team kalah..aku ttp bangga dengan diorg...permainan dia seronok...berbanding team yg menang...keep it up real....ok2...dah2 ari ni aku nk cite ape yg terjadi...

gegaran hp.....

Incoming call : My Lovely......DAd la..korg ni pikir yg bukan2 eh..hehehe....

aku:tak sedar pon dari tidur sebenarnya..tu pon abg aku yg angkat tapi tadah kat aku...

dengan suara yg mengantuk...dad aku pon cakp la..ha baru nk bagn tdo..dah tengah ari ni...cepat siap....10 minute lagi tgu kat bawah blok(rumah kondo) hehe...abah dah nak smpai

aku:ha?...rumah bersepah?katil xkemas?....alamak 10 minute untuk aku siap kan sume nye..ahah xpe...dah biasa...manusia secara fakta nye akan mampu membuat ape sahaja bila ada tekanan...tak percaya pergi kaji sendiri la..ehehe


dengan pantas nye aku pon bersiap la..dalm mase 10minute..sume benda boleh settle..hahah selamat bapak den xnaik umah dlu...kalo dia naik masak den...kompem kene bebel...so trus jadi driver ari ni...seharian....bosan punye bosan aku menunggu urusan kerja bapak den siap..den pon amik la gmbr dengan angry bird ni..terasa comel plak dia buat muke marah...ehhehe :P

jgn marah cik bird

saye dapat tngkap awk!!!

wanted!!!

Jangan lari mane2 ye...

itula yang sempat aku buat sementara tnggu urusan kerja dari daddy ku...so aku happy sngt ari ni..sebb menghasilkan gmbr sebegini hahhaa..poyo kan ayat..ok la jumpe lagi...salam!!

No comments:

Post a Comment