Monday, October 10, 2011

KAlaula Aku Ada Kuasa superhero - part 2


2.Kuasa Terbang

kuasa kedua yang aku piluh ialah terbang....kenape agak2 aku pilih terbang?...haa..bace sampai abis baru la dapat tahukan...hehee......mesti la besebab...xkan la kite suke tanpa sebb kan..tu org gile jerk..hahaa..ok kalau aku bleh terbang mesti aku senang nak kemane je yang aku nk pegi..xpayah pikir pasal trafic jam,minyak..n so on.....poket kering pon boleh smpai england tgk bola kat stanford bridge hehehe....dan semestinya aku rajin tolong mak aku pergi kedai beli barang dapur..setakat 100 kali ulang alik pergi kedai xdehal la mak....sekejap boleh settle hhehe : )


time ni aku akan rasa kebebasan untuk aku pergi kemane jua yang aku ingin kan..ke taj mahal,effiel tower sume bleh hahaa...pastu xpayah la aku pening kepala nk cari duit untuk beli AUDI R8...selamat tinggak audi..kalo isteri aku..aku bawah je la atas aku tu..suruh dia yang tunggang heheh :p....baru la special...





pastu..aku dah tak payah susah2 pergi jogging,main badminton apetah lagi...workout untuk sihat kan badan...sebb terbang pon dah kire besenam jugak ape..hehehe..so mesti tegap badan aku hahah perasan nye...


yang paling penting....mesti time tu aku menjadi kegilaan wanita..ahah macm superman kan...tapi xnk la jadi dia..pakai spender kat luar..ahahah...ramai la yang beratur mintak borang..sape xnk kan pakwekan superhero heheeh...gile market aku ni..hari2 bleh bawak awek pusing dunia..heheh


tapi aku hanya la manusia biasa..yang mampu berangan sahaja..hahha ini sume rekaan smata2...takde ape nk dibanggakan....ahahhaha berangan je aku ni


No comments:

Post a Comment