Wednesday, October 12, 2011

Bila Hati Cari Cinta-PArt 2

disebabkan awak...pagi ni saya mulakan hari saye dengan sejuta senyuman..hehe beserta beribu-ribu bungaan..hahaha rasa seronok sangat bile awak setuju dengan perlawaan saye semalm..xsangke pulak..rasa macm nk lari laju-laju jerk langgar dinding :)...



dekat stesen LRT awak sambut saye dengan kesucian muka awak tu..hish saje la tu nk buat saye lebih cair kat awak...jangan buat selalu....pengsan saya nnti..hehe keganasan saye tu terus jadi malu-malu kucing ..ini kali pertama saya bersama perempuan secomel awk..lantas awak terus tegur saya :)

Dia: "morning..kenape awak asik senyum sambil garu-garu kepala ni?banyak kutu eh"

Aku:"hahaha..aah..saya memg ada kutu..jangkit dari awk la ni"..

Dia:"amboi nk kene sepak pipi awk laju-laju ke?"

Aku:"ganasnye awk ni...takpe..sye suke pompuan ganas-ganas" 

Dia: "grrrrrr"


hari ni kite duduk bersebelahan...saya dapat tengok awak senyum n ketawa dari dekat ditambah pulak dengan kewangian awk tu..puas saye sedut minyak wangi buah-buahan awk tu...kalo macm ni la duduk sebelah awak sampai tahun depan pon saye x kisah heheh :)

setiap kali saya buat kelaka awk ketawa...setiap kali awak ketawa ,saya lagi suke kat awak..jangtung saya bedegup kencang seperti mengepam sesuatu yang dasyat...awak ada rasa x macm saye rasa?..:)


Dup..dap..dup..dap...

now,my heartbeat has ur name...wah..speaking la pulak hehhe 


kalau lah awak rasa ape yang saya rasa sekarang...

saya benarkan awak curi hati saya...

bawak lari jauh-jauh pon xpe....

walaupon sampai kehujung dunia....

saya tak akan risau....

sebb saya ada nombor awak dalam memori hp saya...

Bersambung :)







No comments:

Post a Comment