Wednesday, October 12, 2011

Aku memg penakut ________!


haa...ni pengakuan berani mati namenya...jatuh saham woh...tapi xpe la...baik tahu sekarang kan dari tahu akan datang hehee..maaf la..bukan takut...cume geli jerk ....lipas jerk...yg lain ok la kot...xde plak rasa nak takot..hehe setakat tikus and kumbang tu aku kunyah-kunyah jerk heheh :p  orang sains panggil Entomophobia...phobia terhadap serangga...aku rasa benda ni xlah pelik kan..normal jerk...sebb separuh manusia mesti ada kan..terutama nye perempuan.....


sesape yang xada penyakit macm aku ni..aku ucapkan syabas...kamu memg hebat..hehe selalunye orang yang dibesarkan kat kampung je ada keberanian macm ni..aku ni separuh bandar separuh kampung so..ada la yang xsempat belajar kan skill2...menghilangkan ketakutan terhadap serangga2 yang ada kat dunia ni hehhe..beberapa tahun yang lalu aku pernah nampak seorang wanita tampar lipas kat dinding sampai hancur..gile cool...perh..terbeliak mata aku tgk...sambil ternganga...kalo aku jangan kata tampar,lipas tu keluar jerk aku dah meloncat cari penyapu... so kepada awek yang berani tu.."awak penyelamat saya"...heheh nasib baik dia awek orang lain ...

saat yang palin cemas buat orang yang berpenyakit macm aku ni bile serangga yang digelikan tu hinggap di  atas badan dorang....WTF!! peh..segala bulu-bulu yang ada kat badan ni semua meremang...pernah sekali dalam kasut aku ada lipas...cis..dah la ramai member aku kat situ..ahah bapak malu siot...aku pon ape lagi lari la cari tempat yang selamat untuk melepas kan lipas yang teperangkap kat kasut aku tu hahahah..berani plak aku time tu..hehe...


memang nmpak sengal bile lelaki gelabah beruk bile jumpe lipas heheh...tapi sekarang aku dah ok sikit sebb aku atasi penyakit ni dengan kerap membunuh lipas...bukan setakat tampar kat dinding jerk...aku bleh pijak2 dia sampai hancur..ahhaha....tapi ada 1 lagi phobia yang aku rasa sume orang ada...iaitu...Bookphobia...satu penyakit yang takut dengan buku-buku study...asal jumpe jerk terus sawan...bukan sengaja aku nk dapat result teruk...dah aku ada phobia..hahaha...SIla Percaya :)

No comments:

Post a Comment