Monday, October 10, 2011

Bila Hati Cari Cinta-PArt 1


Awak...awak tahu tak bile pertama kali saya jumpe bidadari?


ok fine..memg awk tak tahu..sebb time tu awk tengah leka bace komik doraemon haha...

saya pulak bediri jerk usha awak ..ada la sikit posing maut..tapi awk sikit pon xpandang...adoi..buat penat je..eleh sombong la tu..xbaik taw..hehe pandang la org walaupon skit...tau la awk tu cantik sikit dari erra fazira..ingat saye heran sngt ke?....ok memg saye heran pon hihihi

tiba-tiba.....komik doraemon awk tu jatuh..hish  sje la tu nk usha saya...kan2...saye pon tolong kutip kan..:)


memang time tu saya ikhlas sangat nk tolong awak :)....walaupon ada la skit nk buat awk tu terpikat pada saya heheh...tapi tak salah kan.? kalo saya wat macm tu...sebb bidadari yang sye tnye tu...awk la org nye..di mane hati dan mata saya melekat (nk muntah) hahahah....dan jantung sye bedenyut macm nk meletup dan errr....rambut awk wangi la bau sunsilk...sedap...!!! hehehe

"Awak terima kasi kutipkan komik saya..."


err....terima kasih jerk ?... :( mane cukup (xbersyukur)

aku: "awak....memori hp saya ni banyak kosong la..boleh saye isi nombor awk...??"

Dia: "saya bagi no mak saya boleh?....."

Aku :"eh awak ni begurau pulak...saya x minat perempuan tua...saya minat muda macm awk ni ..heheh "

Dia : "hahahaha"


bestnya dengar awak ketawa....macm suara doraemon yang awk bace tu la..hahah..eh xdela saya gurau jerk ..even suara awak merdu skit dar erra fazirra...:) tapi sayang..mase kite betemu xlame..

awak percaya xkalo hari ni saya cakp saye gembira :) ?


ya...memg saye gembira..sebb credit hp saya ada RM2 so saye boleh la call awk nk ajak naik train same2 :) esok...

xsangke awak setuju...YES!!!

ok mati idea dah...continue... :) 

No comments:

Post a Comment