Thursday, October 20, 2011

Bila Hati Cari Cinta-PArt 3

View  [Part 1]
View  [Part 2]


dalam dada saya ada perasaan berdebar-debar kat awak.. lebih dari degupan seribu kuasa kuda kalau awak nak tahu.. haha.. bunyi macam dasyat.. tapi itulah sebenarnya perasaan saya..

sejak kali pertama berjumpa awak buat saya rasa macam saya jadi lelaki paling bertuah.. awak muncul bagai bidadari dan awak bergerak di hati saya bagai pari-pari.. fuiyoo.. hahaha.. adakah saya berpeluang untuk jadi hero di hati awak?




saya ni taklah sehebat robot yang boleh bertukar menjadi lori.. tak pula semanis Imam Muda di Astro Oasis.. dan tak juga setampan Aaron Aziz.. saya biase-biase saje..

tapi kalau hati awak terkoyak, saya sanggup tolong jahitkan.. kalau mata awak bocor, saya sanggup tadahkan.. dan kalau awak nak ketawa, saya boleh buat kelakar sampai awak gelak macam orang gila..

awak tak perlu bagi saya apa-apa sebagai balasan.. hanya senyum dan kata awak bahagia pun dah memadai.. itu dah cukup lazat untuk saya.. lebih lazat dari snek jagung berperisa ayam panggang.. saya cakap serius awaklah bidadari saya..





ade 743 teknik untuk ambil hati perempuan..

saya tahu 451 daripada semua teknik-teknik tu..

semuanya untuk awak..

awak pecaye?

haha.. gile.. saya gurau je la..


No comments:

Post a Comment