Sunday, October 9, 2011

KAlaula Aku Ada Kuasa superhero - part 1


haaa....salam...lame xnmpk kan aku menulis....now ni aku baru abis final...aku rasa dah bleh start kembali beblogging....kali ni cite ape yg aku nk kongsi eK...time ni la rasa nye nk mengunakan segala ilmu aku belaja masa komsas.....ceh...padahal BM memg terabur dalam penulisan aku ni..tapi nk buat macm mane kan...bahasa ni lah yang buat org akan senang paham...hehehe...:p...ok merujuk perkara diatas....saje nk ajak korg berimaginasi...sebnrnye aku bosan sangt...maklum la SINGLE...sje nk highlight kan..hihihi....padahal xde kene mengena pon dengan bosan..ignore je la ape aku cakp tu..nk jual market la tu konon nye hahaha....dah2...lupekan yg tu sambung balik..kalau aku ada kuasa superhero kuasa ape agak2 korg rasa aku pilih?.....

1.KUASA HALIMUNAN 
haaa...kenape agak2 aku pilih kuasa ni...korg jgn nk pikir negatif je eh....aku tahu sngt otak2 korg ni..pantang cakp benda2 yg pelik skit..mule la pemikiran korg out of the box...time study xnk gune plak out the box tu hehehe..so ape aku wat ngan kuasa tu..aku nak datang dekat gurl yang telah buat aku jatuh hati dalam diam(admire)...duk sebelah dia time dia sedih dan keseorangan...then aku akan cube memahami sedalam-dalamnya perasaan dia tu :).


waktu die gembira, aku akan datang dekat n ciom pipi die.. pastu lari laju-laju..

"opocot mak kau..!! babi..!! ade hantu ciom aku.. mak tolong..!!"

tak kisahlah die nak jerit macamane skali pun.. aku akan lindungi die dalam diam.. aku hapuskan orang yang cube permainkan hati die..

bile aku bertukar jadi manusia normal.. aku akan belikan die coklat n buat die hepi sepanjang mase.. kerana senyuman die adalah kegemaran aku..

P/s:ok...xde idea dah...nnti aku pikir kan kuasa ape lagi yang best2 :) 


No comments:

Post a Comment