Wednesday, February 16, 2011

today


hahaha...bagusnye aku sehappy org kat atas ni hehe...ceh bukan ape lame dah aku memonteng kelas mgt ni...dah sebulan x pegi buat kali pertama aku kembali hahaha..ceh macm bgus sngt jerk memonteng smpai nk bitaw kan.bukan ape dari aku datg..aku x paham ape2...so baik aku stdy mase kelas tutor jerk...senang skit..org pon skit n senang nk paham...kalo x pon bleh tnye la soalan2 hehee..haaaaa jgn nk pikir macm2 eh...ramai lagi yg sme jenis cam aku...hehee...dah dapat petunjuk kot..tu yg pergi..hahaha..walauapepon..aku tetap xdapat ape2 g kelas tu blurh jerk...hehee..ape la lect tu merepek..tgu study sendiri jerk la jawabnye hehe....



tgh2 kelas plak....decision aku kene buat...adoi dah tgh blurh study tibe2 ada keptusan yg aku kene btaw jgk jawapan time tu gak...ape la president aku ni...ada ke aku part 2 nk suruh bertanding mpp...dah la org xkenal..then nk suruh aku bekempen....lagipon aku masih kanak2 kat sni..xtaw ape pon pasan ni.ye pon tgu la aku dah taw benda ni macm mane...situasi cam manne..ape nk buat....mule2 aku pikir nk masuk tapi....bile aku tekenang nasihat mak aku dulu....aku terus tolak tawaran tu...biar la naik lambat...aslkan selamat..even pon ko rasa ramai sokongan belakang ko tapi x semestinye dihari mengundi tu diorg akan undi ko..jadi biar la...tgu mase sesuai untuk aku masuk bertanding..sorry mr president :(

No comments:

Post a Comment