Saturday, February 26, 2011

test

hari ni merupakan hari penting bagi semua org yg hadapi test...kalo diorg rasa test tu penting la kan..sesape dah masuk u if dia rasa test ni xpenting...memg la dia org yg sngt PANDAI..org bersusah payah nak score time ni la bile lagi kan...untuk mencari bekelan sebelum final menjelang....if carry mark yg kite dapat ni tgi..so final ada harapan untuk kite score...so kawan2..yg rasa test ni..sekadar memenuhi ruang calender jerk...pikir2 kan dan renung2 kan..setiap ape yg kite buat kat U ni...di ambil kire....xkire la kad matrik xpakai ke ape...ahhaha terasa plak..uhuhu...tapi xpe..kite belajar dari kesilapan k..



ok...today aku test ECO 162...ramai org cakp yg ni paper killer..tapi bagi aku...ia 1 paper yg seronok bile di pelajari...banyk ilmu bisneess kte boleh tahu daripada mempelajari subjek ni...memg aku x sankal benda ni susah..tapi if kite bace dan paham dia akan jadi senang untuk kite...sumpah aku cakp..first2 aku masuk memg xpaham langsung ape eco ni...then  lect aku Dr Chandran la yang membuka hati aku untuk study subjek ni...eco memg aku senang nk paham melalui penerangan dia...memg complete....so sape yg belajar dengan dia sape x paham maksud nye anda ada miss kelas dia..hahaha.so pikir2 kan effecct nye..sbb eco ni relate setiap bab...if kite xdatg bnnyk benda yang kite kene backup..tgk dah membebel..so conclusion nye..tadi aku jawab eco bleh la...syok2 jawab tgk dah sejam dah belalu masenye..xsangke...tapi aku agak ragu2 la jwapan tol x...aku dah berusaha then tawakal now ni..hope allah memberi kesenangan kepada ku ..amin....eh2..sabar x abis lagi aku cite ni...ada lagi 1 test...ari ni kan ada 2 test heheh...

ha...ni dia...subjek yg aku gemari ..yela amik diploma perakaunan mesti la suke accounting kan..xske baik amik kos lain..subjek ni la paling aku takot..sbb nye ...semakin tggi harapan diletak kan semakin tgi ketakutan aku pada subjek ni.ahha tegk ada hyphotesis lagi..hehe so if result aku xmemberangsangkan memg aku sendiri pon kecewa la..actually aku xpandai pon macm org2 kate kan..ada ke org kate.>??hahaa...hurm sbb nye aku skit pandai disebb kan korg jgk...yela..soalan aku x taw korg tnye..then aku ni jenis xleh kalo org tnye aku jawab..so akku cari la jawapan then jawab..so tu la tektik aku nk pandai sesuatu subjek..so jgn lpe ikut taw..hehe k la ni jerk nk story for today..esok smbg lagi hehe

No comments:

Post a Comment