Friday, February 18, 2011

Friday........


jumaat merupakan penghulu kepada semua hari...di mane hari bumi dibuka pada hari jumaat dan ditutup juga pada hari jumaat...eh2..ape plak ni...sejak bile blog ni jadi pendakwah..hahah skit2 bleh la...blom cukup ilmu lagi kan....so ape aku wat ari ni ek..??..eh ape la tnye org plak...cecite2...eheheh k pagi2 aku dah bangun ari ni macm nk raya plak bagn pagi hahaa..tak de la malam tadi dah tdo awl...so kene la bgn awl..t telajak..lagi la malas dia nk bangun..ari ni aku plaan nk pakai baju melayu full haha..lame dah x pakai full so hari2 biasa dah pakai shirt..so ape salahnye jumaat jekan pakai baju melayu....parents ak selalu marah....sbbnye...yela beli baju melayu tapi seluar nye xnk pakai haha...biasala dak zaman skrang mane nk pakai full...pakai ngan jeans...so aku ikut la cakp parent aku kan..ahah pakai full(padahal sendiri nk) jadi kan alasan plak hehe...memg aku nk pakai la..xsalah pon...nmpk encem x?/yg nmpk aku ari ni...ahahah sorry terlebih sudha...hehehe...so kelas ari ni QMT 181..ape tu /??..hehe statistic la...subject ni aku minat ...cume latihan la kurg..miss tolong bagi keje skit...nanti sye lupe la hahaha...eh rajin plak bile bagi t tak buat...ehehe...ari ni ada kuiz...so aku jwab je ngan penuh keyakinan sebab malm tadi aku dah study ...tapi study 1 jam jekr..then main game seblom tido tu..ahhaha memg terbaik kan...nk wat cam mane itu la aku :)....

No comments:

Post a Comment