Sunday, February 20, 2011

Semalam



sorry2...semlm x update blog pon..maklum la buat asgment kan jauh plak tu...heheh so balik2 dah penat....hati nak tulis tapi badan x bagi hehe....ok dah2 mula start cerita....awl pagi lagi aku dah bangun dah smalam..yela janji 8.30....tapi paham2 la kan janji melayu...kul 9 jugak baru smpai..ahhaa..so aku begerak dari kampus segamat 9.15...untuk kemane?..ha itu yg kite xtaw tu...xpe2 jgn risau aku bitau korg punye...mane ada rahsia2 antara kite ni...hehe...ok kitorg sebenarnye menuju ke melaka dengan tujuan bukan jalan2...tapi jalan2 tetap ada....yang paling penting tu..done assgment that we must do for MGT153..haha....serabut aku tgk lect tu...macm2 nak ...k sekarang kitorg dah bersusah payah...kalo xdapat markah tinggi tak taw la.dah smpai melaka kitorg pegi taw..hehe...ok so sampai sane around 10.30 macm tu la dan kami terus ke melaka sentral 
sampai2 je kat sne,..kitorg pon mencari la kedai yang nak diinterview tu...heheh korg taw ke kitorg nk interview ape??...xtaw kan haha...xpe2 truskan membace eh...xnk la bitaw awl2 ...biar tertanye2 heheh...ok dah jmpe tempat nye ...kitorg pon duduk la menanti "org tu"..hahah...selamat la ada link yg bleh tlong kan..kalo x ape la jadi kat group kitorg.....aku rasa grooup aku ni jerk wat gempak2..yg lain amik kat segamat jerk..kitorg smpai kat melaka n salah satu produk terkenal rasa nye...haha..sebut pasal kitorg?..korg taw spe??..hehe ni gambar group aku 


alamak kantoi sudah..kitorg interview ape..ha ni la dia kitorg p interview coolblog punye owner...mula2...time nak tnye soalan sume tolak menolak..maklum la kanak2 kan xde pengalaman nk tnye2 ni..so aku jgk yg kene...hehe aku pon bantai jerk la...xtaw kan nk start cam mane..so go on jela ngan ape aku taw..ehhee ...dah dapat point..memg bnyk la aku nk tnye kan...amik ko...heheh xbehenti2...ingat nk sekejap jerk..jap lagi sampai 2 jam kitorg interview..bnyk gak maklumat yg kami dapat.....xlame lagi ada plan nk bukak kat uitm segamat...ahaha ada chance nk jadi staff coolblog ni hahaha....

syok tnye soalan

khusyuk mendengar keterangan

after that,huhu wah speaking plak aku ni..dah la terabur grammar bleh plak nk buat ayat inggeeris...ngade tol aku ni...xpe2 xkisah la yg penting kite rakyat malaysia..hehe eh ape aku merapu ni..hehe...then kitorg begerak ke DP n MP 



tapi aku xpegi la...aku dah pergi selasa ari tu..nk bosan jalan sini....so aku amik keputusan nk jmpe my bff ...dia selalu cakp suh datg lagi..ahhah so aku pon tunaikan la permintaan dia tu..dulu jmpe x sampai setengah jam...so kali ni jalan smpai berejam2 hahaha....so destinasi pertama selepas aku menjemput nye kami ke KFC....hahah sebb perut dia lapar...aku dah makan dia xmakan2....then u pakse i makan eh...tgk perut i dah buncit balik ..baru nk kurus..hehe padahal dah memg buncit..hehe....xpe demi u i makan jgk la kan ....

so perut masing2 dah penuh..pikir nk kemane la lagi pas ni..yela kat masjid tanah tu ape je ada lagi...dia pon ajak la pergi tengok pantai..mule2 plan nk pergi tu baru pukul 3...gile tengah2 matahari atas kepala ni nk pergi aku ni dah la gelap...nk tambah gelap lagi..jadi la nigro..hehe...so abis jerk makan2....kitorg ke PANTAI PENGKALAN BALAK....tu jerk la tempat yg menarik dia kate...hehee....so ni gambar2..kitorg kat sne....



makan abc

orang xpenah jumpe air

model pantai

temenung??

19/2/2011


thanks....u sudi nk jalan ngan i..hahah...lame dah xjumpe lame2....sume cite la kuar kan..kenangan2 dulu time kenal mase f1...hahah kelakar plak bile  cite balik..malu pon ada tapi takpe...until now we still rapat kan.....mungkin ni jerk kot kali terakhir jmpe semasa u kat kmm..pasni dah xde dah...nk p pantai2 ni lagi...ahhaha..:)

p/s:video 8 saat credit to nazira zubir




No comments:

Post a Comment