Thursday, February 10, 2011

LAme


hahah..ape yang lame kan...sume baru jerk..tgk lagu kat blog pon setiap minggu nk tukar haha...so baru la...hehe..xde la cite pasal lame ni kan....lame dah tak update blog ni...hari tu punye pon ari ahad....skrg dah jumaat..hehe lame la tu kan...bleh tahan la..walaupon xde la lame sngt...tapi bagi penbaca tegar ni mesti rasa lame bile aku x update..tapi masalah nye ada ke org yg nak bace??hahah itu yg kite xtaw sebenarnye..hehe...tapi bleh jerk bace..sbb kat pengunjung tu pon dah beribu org klik blog ni..so mknenye ada la org yg nk bace jgk blog ni kan..even aku xexpect pon ape2...juz for nk lepaskan ape yg ada kat dalam ni kan..xbaik simpan lame2 busuk nanti...jadi seblum busuk tu bleh la dikuarkan dalam blog ni hahaha...

sape plak kat atas ni kan..aku pon xkenal spe..main amik je kat google haha...xde ni aku just nak cakp mase tu penting untuk aku untuk minggu ni ...sampai xckup mase..haha bleh topup mase x hehehe..kalo bleh mesti ramai dah beli kan..sayang nye...memg xbleh hehe..xpe2...k truskan cite...minggu ni amat busy bagi aku la...sbb nye..mase untuk tido dah xde haha..busy ngan asgment ctu..mgt nye lagi..macm2 la..tapi aku still lagi bleh nk main2 kan..xpe dont worry aku bleh setting mase ngan baik..good management time la konon nye..tapi kadang2 ....teruk jgk haha..tapi xpe....dah bahagikan mase sebaik nye..insyallah sume jalan ngan biasa....

ha macm ni la malam isnin aku seblum aku nk wat test mgt ari tu..sampai tetdo2..haha last minute kan..tapi xde la last minute,..time cuti mid sem tu.aku dah buat nota..cume bace smpai tetdo la..haha....aku minat gak subject ni..cume bnyk sngt term dia..wat kan aku bingung dan pening skit..hehehe..so conclusion nye time aku jawab tu..ok la..sume soalan dia..aku dah bace..senang jgk la nk digoreng2...nk masak lemak...xsempat plak nanti haha..so ape yang termampu aku buat la.yang pelik nye..jawapan aku bape line jerk..tapi aku jenguk sebelah tgk sume macm wat essay 250 words..ahaha..tapi xpe la aku yakin ngan jawapan aku..ringkas,padat...ahhaa..ok la kott..hahaha...tu jela nk cite..yang lain to be continue..hehe :)

No comments:

Post a Comment