Thursday, February 17, 2011

???


hahah ape plak tajuk tanda soal kan...xtaw la tajuk ape nk tulis untuk ari ni hehee....main hembus jerk la ape yang lalu kat kepala ni...nak cakp tenang...xtenang..nk cakp x tenang ok jerk ...xde la ape masalah pon hehe..so cerita ari ni ape ek 


ha,...ari ni awl pagi dah bagn..padahal smlm 2 pagi baru aku dapat pejam kan mata...kejap tdo bawah..then naik atas katil..tetap mata x tutp.pening gak kepala aku ni,...asl ngan aku x leh nk lelap...so bile dipikirkan balik..tu yg banyk question mark ni hehe..aku dah tdo petang..sbb tu malm xtdo...so aku pon study sebesedikit la ..ceh macm pandai..padahal xbape nk paham sngt..tapi its ok la...still dapat jawab kuiz pagi tadi..cume objektive jerk agak keliru skit..thanks dr chandran kerana naik kan semangat aku untuk belajar..melalui cara kamu mengajar...wah ayat x boleh blah menguji..nk markah lebih ke??.hahaa...

ni pehal plak absent..ahah mesti la sbb aku xdatg kelas.aku ngantuk sngt sbb tgk bola semlm so aku amik keputusan untuk xdatg kelas bel..baru pertama kali eh x datg...bukan selalu..ehhee sorry miss zu..xbeniat pon sebenarnya tapi dah buat kan hahaa...sbb nye daripada tdo kat kelas baik tdo kat bilik...ehehe dah la 2 jerk laki dalam kelas tu...if aku xdatg sorg lagi datg...if aku datg sorg lagi tu xdatg,,,memg la bagus kan....ptt la asik kene sindir jekr....kitorg ni gadoh ke?hahah...tanda soal lagi...xde makkne nye gado..heheeh..so aku pon tdo la ngan ruang mase yg aku buat cuti sendiri tu..ehhee...

pastu ctu plak....hahaha..kelas ni amat bosan bukan pasal subtopic nye tapi cara pembelajaran nye....aku dah macm ape dah tersenguk2 nk tdo..lect tu macm paham2 jerk dak ni sume dah ngantuk..siap cakp la manusia ni betahan 45 minit jerk dalam study hahaa..padahal dia nk bagi kite sedar yg kite dah tetdo..ahaha..nk wat cam mane memg ngantuk..ehhee..so pas dah abis study..aku dengan secara sukerela nye untuk bace alquran...xde la hebat sngt...tapi malas nk lambat2....terus je la hahahhaa.......so after finish al this class...aku pergi ko plak..adoi dah macm smbung ctu ..pasal tamadun melayu plak..aku smpai muke dah macm ape..memg ngntuk gile...conclusionnye ari ni NGANtUK...ahaha k la penat nk tdo dah..:P

No comments:

Post a Comment