Friday, August 26, 2011

Campus Life


'
 tara.....ha..ni la bilik aku....style x?...mesti korg cakpp x kan..hehehe sukati la..bagi aku..bilik aku ni leh tahan 5 star la kan...ada meja mcd....ada wifi...sume ada la...complete...cume bakal di tambah peti ais ke nanti..hihih...tgk keadaan la...kalo UPK serang ni,,memg menjjawab la kan hehee...ok2....lame kan xupdate blog..hahah mood untuk update tu ada just sempat xsempat je la nk update..maklum la dalam bulan pose ni ...macm2 ujian dan dugaan....xde air la..elektrik la...yang paling xbleh tahan test bederet2...termasuk la presentation n kuiz..hish..banyk2 bulan pose....bulan pose kali ni la paling perit aku nk lalui...tahan je la kan...CAMpus Life?...aku xpenah pon kan cite pasal bilik aku...mane loker aku...,hari ni baru terasa nk cerita....tgk la pix2 yg ada ni ...


yang ni plak loker aku yg serabut,...dalam gambar memg kemas..tapi kalo dah busy sngt....mase sangt cemburu damn la sepah dia...aku pon serabut tegk...tapi jgn risau...one week once akan dikemaskan...heheheh...

yang ni plak koleksi handphone aku dari dulu smpai sekarang..walaupon aku xpakai lagi mereka2 ni...setiap hp ada memori suka dan duka..jadi walaupon hayat nye sudah berakhir aku xpenah melupakan mereka yang penah bejasa kepada ku hahahaa..ayaat xblleh blah la nk raya2 ni heheheh

ni plak meja aku stuudy...ahahha aku rasa macm xpenah gune jerk...sebb ada meja mcd tu kan ....ape pon....tetap ada kegunaannya...di waktu2 emergency...so for final sye dah kemas kan meja ni cantik2 untuk sye dapat spirit macm semester2 yg lalu :)

ni plak hobi2 budak bilik aku....sekali on....tiga2 nk pakai wifi...baik2 laju jadi lembab disebab kan tiga2 kaki on9 ni...hehehehe..ape pon..kesian kat uitm yang kena bayar bill utnuk kitorg hehe :)

1 comment: