Saturday, August 6, 2011

Saya Cedera takpe Jangan AWK!



                                 A guy will protects his woman no matter in what condition 


awak memang cantik di mata saya.. sekali awak senyum je dah boleh membuatkan saya melting bagaikan ada dibawah cahaya matahari .. fuuhh..!! dalam hati,. awak bagai heroin yang mengepam cinta di jantung saya....dub dab dub dab...hehe...(hyperbola mesti power)

awak cakap hati awak bagai kristal yang nipis.. berwarna-warni bila disinari cahaya cinta.. tapi dalam masa yang sama senang pecah walaupun hanya sedikit hentakan.. saya faham tu.. saya tak kesah.. saya boleh jaga awak dan hati awak sampai mati.. saya boleh perah otak hari2 buat kelakar untuk awak walaupun sebenarnya saya xde la seorang pelawak tapi sye cube happykan ati awk.. 

awak jangan risau.. saya sangup sakit kerna awak.. hati saya takkan pecah sebab diperbuat daripada besi yang terkuat di dunia ni..(macam cite captain amerika).. yang penting saya dapat tengok awak senyum hari2..

                            A guy endures the pain and hide it well from them.the pain of love 

                           

No comments:

Post a Comment