Thursday, August 11, 2011

Miss This Moment

Jadi student takde la dasyat sangat sebenarnya...aku tak tahu ape yg org teruja sangt tapi aku  rasa biase jerk..hahahhaa..realiti nya x smpai pon 10% masa korang dihabiskan untuk study..kan?..hehehe...aku 5% je...seriusly...5% makan ..30% makan...10% lain-lain...dan balance 50% masa aku menghabiskan dengan mengadap muke roomate aku yang hari2 buat aku gelak,menangis,marah and etc..hahha ni cerita waktu aku kat hostel dlu2....

Roommate aku adalah seorang atlet yang sangt handal kerana pernah memenangi acara Heptar.. ( – sejenis game olaraga yang ada 5 acara).. aku sangat bebangga dapat roomate macam ko..haha dengan adanya atlet seperti kau dalam bilik baru la aku rajin nk besukan..heheh...mane xnye...ajak jogging pukul 4 pagi....hehehe...but i miss that moment la kawan :(...sambung balik kepada peratus tadi

so bile 50% masa student aku dihabiskan dengan roommate, kitorang kongsi macam-macam perkara bersama.. contohnya kitorang kongsi minat yang sama..



korang jagn pikir yang bukan2..hish pose2 ni...cube think positif..kitorg bukan peminat gurl sexy ni (tipu) haha..

kitorg minat ponteng kelas same2....tapi bukan xstudy taw...kitorg study..tapi cume nk dekat atas katil....hahaha nnti senang kalo nk tido..xpayah bangun2...trus jekr tido..hahaha....sampai la ke petang hari bila kami ni tido...

tapi ada 1 yang bleh buat kitorg bagn...bile budak ajak main bola..hahaha laju jekr...tapi jgn lupe solat asar dlu..hehe walaupon ponteng p surau..sblom main mesti solat dlu...sebb taw akan naik dah dekat nk magrib...ala biasala tu...org besukan mane la nk tahu jam kol bape...hahaa..:p

selain dari ponteng kelas prep,kitorg juga ada kongsi hobi yang sama..hehe....tido dalam kelas..




tapi ada 1 yang aku x bleh nk kongsi dengan roomate aku ni...damn la dia hahaha...

bau kentut dia....masyallah....satu bilik boleh bau....


ni isu kitorg setiap mlm...aku xtaw la ape yg dia makan..tapi bau dia boleh buat orang jadi semput ...hahaha
lepas kentut gelak kuat2 plak tu..xsenonoh perangai...tapi selalunya nasib aku xbaik..ledakan kentut kedua dan ketiga akan menyusul selepas 2 minit lepasan pertama dilakukan....8 skala richter gak la kan ukuran dia...

radiasi dia merebak keseluruh bilik...roomate aku plak gelak guling-guling..memg kelakar..temasuk la aku sekali..ahhaha


zaman sekolah pon tamat...pasni xdapat la pengalaman macm ni lagi..ape pon ...thanks kawan..aku xkan lupe kerenah ko dalam bilik tu..:)


No comments:

Post a Comment