Saturday, August 6, 2011

CUBA PAHAM!!!!

Skrip dlm pix (sampai hati awk xnk angkat call saya..saya terlalu merindukan awk...awk dah xsayang sye lagi ke?)
ha satu story yang aku nak bukak disini ialah...ape ek..heheeh...actually aku tengah bosan sangt...dan sangat kenyang ketika ini..jadi terima la ape yg aku nk merepek ni...heheheh :)...ok...untuk korg la kan(perempuan) bile laki  jarang msg or contact mse korg sangt memerlukan mereka ape yang pertama sekali yang korang akan pikir?mesti gurl2 cakp laki tu dah x sayang dia kan?ceh aku ni hentam jekr tapi xpe la..ini pendapat aku xske..xpe..hehehe..dia xkan pikir yang lelaki sebenarnya busy dengan kerja2 lain melainkan lelaki tu sendiri yang explain kat diorg..hish malas nk cakp 

(dalam gambar:sapa kata saya xnk angkat call awk?awk xpaham ke saye tengah buang ni)

sebenarnya....lelaki bukan xnk angkat or reply msg korg tu...kadang2 dia ada urusan yang tak dapat nk dielakkan..macm kat atas tu hahahaa...biasala bile hal ni terjadi..xsempat la nk taip "awk sye nk buang kejap"...hahha btol x..so jgn negative thinking taw......positif k :)

No comments:

Post a Comment